تزئیناتدکوراسیون

خونه مو چطور بچینم

خونه مو چطور بچینم

اسباب کشی به خانه جدید یا خرید خانه جدید حتما حس خوبی به همراه دارد. دکور کردن محل زندگی ما خیلی هیجان بخش است. در بازار  انواع مبلمان بوفه قالی و… وجود دارد. تصمیم گیری اینکه که کدام را انتخاب کنیم ،  کار آسانی نیست. در این پست از سایت با ارزش در کنار شما ، در دکور کردن خانه شما به شما کمک خواهیم کرد تاچیدمان خانه تان را طوری تنظیم کنید که فضای خانه شما جذاب باشد.

چیدمان خانه خونمو چطور بچینم
نحوه چیدمان نشیمن

 

چیدمان خانه

بدانیم چه چیزی را دوست داریم 

خیلی افراد نمیدانند چه نوع استایلی را برای منزل شان دوست دارند. و در این صورت انتخاب و خرید شاید نهایت خوشی نداشته باشد. بهترین راهکار تحلیل ، بررسی و الهام گرفتن از دکوراسیون هایی هست که دیزاینر های خبره روی آنها کرده اند.به این ترتیب کدام نوع دیزاین مناسب سلیقه شما هست به راحتی پیدا میکنید.

بعد از جمع کردن تصاویر مورد نظر به دقت آنهارا بررسی کنید. و سوالهای مثل طرح های مبل ، رنگ و طرحها چه جلوه ای کنار هم میتوانند داشته باشد ازخودتون داشته باشید؟ به این روش پیدا میکنید که کلا چی دوست دارین.

مبلغی که توان دارین مشخص کنید 

 مبلغی را که میتوانید خرج کنید محاسبه کنید. اگر توان دکور کردن تمام خانه را ندارید. اتاق ، نشیمن یا فضایی که بیشترین کاربرد  را برای شما دارد و بیشترین وقت را در آن میگذرانید انتخاب و فعلا فقط و فقط روی دکوراسیون آن قسمت توجه کنید.

یک نقشه چیدمان تهیه کنید

تهیه نقشه چیدمان خانه شاید ابتدا به ساکن به فکر ما نرسد. اما حسابی کمک کننده خواهد بود. دیزاینر های حرفه ای با نرم افزار ها دیزاین منزل را مشخص و به مشتری حال تمام شده منزلشان نشان میدهند.   این کار در انتخاب استایل و حتی مدل وسایل خانه تان به شما خیلی کمک خواهد کرد.

ترکیب رنگ انتخاب کنید 

 رنگها در نحوه دیدن شدن یک مکان خیلی موثرند. پس به انتخاب رنگ مناسب با مکان خود دقت کنید.اصلی ترین رنگ چیدمان را برگزیده و وسایل اصلی که دوست داریم که به آن رنگ تهیه میکنیم. مثلا اگر  مهم ترین وسیله فرش شما هست. فرش را به رنگ دلخواه تهیه و بقیه وسایل را تنظیم کنید.

رنگ اصلی  را انتخاب و با سایر رنگها باید سعی کنیم تعادل ایجاد کنیم.

وسایل را درست انتخاب کنیم

برای جذاب کردن دکوراسیونتان ، فکر های زیادی وجود دارد. با وسایل تزیینی درست و یا یک کاغذ دیواری زیبا میتوانید فضای جذابی داشته باشید.مبل، ناهار خوری یا یک سری وسایلی که سالیان سال استفاده میشوند. و خیلی کم امکان تعویضشان را داریم حتی در صورت گران بودنشان خوب تهیه کنیم.

تهیه و تنظیم توسط گروه نویسندگان ایران شیک

 

بهترین محل قرار گیری تلویزیون

نکات کلیدی برای طراحی دکوراسیون زیبا

انواع رنگ و نقاشی داخلی ساختمان 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *