فوتبال ایران

خمس: استقلال برای حذف ما نیاز به کمک خارجی داشت

پاکو خمس پس از شکست 2 بر یک تراکتور مقابل استقلال در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی درباره اینکه تیمش هفته گذشته در دیدار برابر آبی‌پوشان پیروز شد، ولی امروز نه، گفت: با شما موافق نیستم. بازی خوبی مقابل رقیبی قوی انجام دادیم. یک رقیب بزرگ که کمک خارجی نیاز داشت تا ما را حذف کند!

وی در مورد اینکه منظورش از یار خارجی، داور مسابقه است، اظهار داشت: می‌توانید هر طوری برداشت کنید!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به اعتراض شدیدش به داور پس از پایان بازی تصریح کرد: من برای اعتراض نرفتم، بلکه رفتم به سمت بازیکنانم تا اعتراضی نکنند.

خمس درباره اعتراض بازیکنانی چون هادی محمدی به تصمیمات داور خاطر نشان کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین چیز است و حق‌مان است که اعتراض کنیم، ولی این چیزی نبود که می‌خواستم. حق‌مان بود که به مرحله بعد برویم، ولی این حق را گرفتند. به هر حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت کاوه رضایی برای ماندن در تراکتور چطور خواهد شد؟»، گفت: این موضوعی است که قبلاً گفتم داخلی باشگاه است و نمی‌توانم مسائل زیادی را مطرح کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به این سؤال که چرا در رقابت‌های جام حذفی از دروازه‌بان دوم تیمش استفاده نکرد، گفت: دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم چه کسی بازی کند یا نکند. این تصمیم تاکتیکی و تکنیکی بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *