اخبار کسب و کارها

خرید فوم لس بدون واسطه

خرید فوم لس بدون واسطه

خرید لایت فرم یا فوم لس که جایگزین یونولیت سقفی می باشد بسیار کم هزینه و باکیفیت تر از بلوک‌های بتنی و یونولیت ها است که شامل استفاده از سیستم تیرچه و قالب فوم لس (قالب های غیرماندگار) در سقف سازی است که با کاهش بارهای اضافی بر سازه همراه می باشد.

یکی از انواع قالب هایی که جایگزین بلوک های یونولیتی شده است، همین قالب های لایت فرم است، استفاده از این قالب ها در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است، زیرا این قالب های ویژگی های بسیار جالبی دارند، استفاده مفید از این قالب ها می تواند در مقابل بسیاری از حوادث بد که ممکن است برای ساختمان شما اتفاق بیافتد مشکل گشا باشد، مثلا استفاده از این گونه قالب ها می تواند مسبب این باشد که اگر آتش سوزی اتفاق افتاد، به دلیل این که این قالب ها از سقف جدا شده و کنار گذاشته شده اند، می تواند سهم به سزایی در مشتعل نکردن آتش داشته باشد.

یونیپلکس پیشرو در حوزه‌های بهینه‌سازی سازه‌های ساختمانی است که با ارائه قالب های غیرماندگار فوم لس گامی راسخ در راستای بهینه‌سازی پروژه های ساختمان‌سازی برداشته و در برابر حوادث طبیعی حافظ جان انسان ها است.

فوم لس چیست؟

فوم لس در حقیقت به قالب های غیرماندگاری اطلاق می شود که برای رفع معایب بلوک‌های یونولیت و یا همان عایق پلی استایرن ابداع شده است.

پیش از ظهور فوم لس ها، با توجه به دستورالعمل های سبک‌سازی در احداث سقف از بلوک‌های یونولیت و یا عایق پلی استایرن استفاده می شد. با این حال این بلوک‌های یونولیت با معایب گسترده‌ای همراه بوده اند.

فوم لس

معایب استفاده از بلوک‌های عایق پلی استایرن

عایق پلی استایرن نوعی عایق است که معمولا در حوزۀ ساخت و ساز یافت می شود. این عایق در مقایسه با فایبرگلاس وزن سبک تری دارد. همچنین، برای قرار گیری در دیوارها و سقف‌ها به راحتی برش داده می شود. با همه این اوصاف، از بزرگترین عیوب پلی استایرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم توانایی فوم پلی استایرن در جذب رطوبت

مشکل سازترین ویژگی بلوک‌های یونولیت عدم توانایی آنها در خارج کردن رطوبت از ساختار ساختمان است. سطح صاف صفحه فوم در برابر آب مقاوم است. بنابراین، هر گونه رطوبت محبوس شده در دیوار بدون هیچ راهی برای تخلیه در دیوار باقی می ماند.

  • عایق پلی استایرن می تواند پوشش سیم کشی برق را فرسایش دهد و احتمالاً باعث آتش سوزی شود.

یکی دیگر از معایب عایق پلی استایرن ناسازگاری آن با اکثر سیم‌کشی‌های برق است. پوشش پلاستیکی محافظ مورد استفاده در اکثر سیم ‌کشی‌‌های برق، در صورت تماس با عایق پلی استایرن زود فرسوده می ‌شوند. این امر می تواند منجر به شوک الکتریکی و همچنین آتش سوزی شود که به طور بالقوه می تواند باعث زخمی شدن یا کشته شدن ساکنان سازه شود. همچنین، این امر حتی می تواند منجر به از دست دادن خود سازه نیز شود. برخی از تولیدکنندگان سیم‌کشی‌هایی با پوشش بنفش خاص را ارائه می دهند که توسط عایق آسیب نمی بینند. اما بزرگ ترین عیب شان این است که هر گونه صرفه جویی در هزینه استفاده از پلی استایرن به جای استفاده از عایق فایبرگلاس را از بین می برند.

مشخصات فوم لس

این قالب را در قالب هایی از جنس پلاستیک و در دو ابعاد تولید می کنند:

  • قالب های مناسب برای تیرچه‌ های بتنی در ابعاد 1 متر در 64 سانتی‌متر است.
  • قالب های مناسب برای تیرچه های کرومیتی و پیش‌تنیده در ابعاد 1 متر در 66 سانتی‌متری است.

مزایای فوم لس

  • یکی از مزایای حذف یونولیت حذف خطر اشتعال یونولیت در آتش سوزی است
  • با استفاده از فوم لس می توان خاصیت نامطلوب جذب رطوبت را از بین برد
  • با استفاده از قالب های غیرماندگار عمر تیرچه های بتنی و فلزی همچنین مقاومت لرزه ای افزایش خواهد یافت
  • فوم لس در مقایسه با سقف تیرچه یونولیت ارزانتر است
  • فوم لس ها در عدم انتقال صوت به طبقات با بهره‌وری بسیار بالاتری همراه هستند.
  • این قالب های غیرماندگار در تیرچه های فلزی و بتنی قابل استفاده است همچنین چند بار مصرف می باشند.
  • عبور لوله های تاسیساتی از زیر سقف امکان‌پذیر می باشد
  • از آنجایی که نصب فوم لس بسیار آسان، سریع و حتی ارزان است، هزینه‌ اجرا کاهش خواهد یافت
  • میزان مصرف آب کاهش می یابد
  • از آنجایی که حمل و نقل راحتی دارد، میزان هزینه‌ی حمل و نقل با کاهش همراه خواهد بود
  • به دلیل عایق بودن در برابر صدا، رطوبت، سرما و گرما، مصرف انرژی کاهش خواهد یافت
  • کاهش هزینه خرید فولاد برای سقف اماکن مختلف را به همراه خواهد داشت
  • فوم لس ها دوستدار محیط زیست می باشند

مشخصات فوم لس

خرید فوم لس

همان طور که گفته شد، لایت فرم یا فوم لس جایگزینی به صرفه و همراه با مزایای اقتصادی برای بلوک‌های یونولیت است.

در زمان خرید فوم لس بهتر است برخی از نکات طلایی را مدنظر داشته باشید که برخی از این نکات مهم عبارتند از:

  • خرید اینترنتی این محصول به صرفه تر است. در خرید اینترنتی و آنلاین واسطه ها حذف می شوند و از طرفی در کمترین زمان همچنین با کسب خدمات مشاوره ای می توانید این قالب های غیرماندگار و جایگزین برای یونولیت را خریداری کنید.
  • در زمان خرید، حتما سراغ مراکزی معتبر و نام آشنا بروید که کاملا قابل اعتماد باشد.

شرکت یونیپلکس با بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و مجرب بزرگترین پیشرو در حوزۀ طراحی و اجرا در انواع سازه های ساخت و ساز و ساختمانی است و گامی موثر در بهبود بخشی به این سازه‌ها برداشته است. شرکت یونیپلکس تامین‌کنندگان حوزه های ساختمانی را به بهره‌مندی از مزایای فوم لس و یا همان قالب های غیر ماندگار دعوت می کند. فوم لس سازه‌ای همگام با محیط زیست است که در راستای استحکام سازه‌های ساختمانی حرف اول را می زند.

قیمت + خرید و فروش

قالب های غیرماندگار در سال های اخیر با تنوع چشمگیری همراه بوده اند.

فاکتورهای متعددی بر قیمت فوم لس تاثیر گذاشته اند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • مواد اولیۀ به کار رفته در تولید این قالب های غیرماندگار
  • مرغوبیت و کیفیت این قالب ها در قیمت اهمیت دارند؛ هر چقدر مرغوبیت و کیفیت فوم لس بالاتر باشد، تعداد دفعات استفاده از آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • خریدهای بدون واسطه و اینترنتی از تولیدکننده اصلی به مراتب می تواند هزینه ها را کمتر کند همچنین با سهولت بیشتری همراه خواهد بود.

علاوه بر موارد بالا، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فوم لس وجود نوسانات ارزی موجود در بازار است. با بالا رفتن ارز، هزینۀ خرید مواد اولیه برای تولید فوم لس نیز بیشتر شده است. با این اوصاف و با توجه به مزایای فوق‌العاده و کاربردپذیری مجدد آن (چند بار مصرف بودن)، قالب های غیرماندگار گزینه‌ای به صرفه‌تر از یونولیت خواهند بود.

برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر همچنین دریافت خدمات مشاوره‌ای و سفارش فوم لس با کارشناسان یونیپلکس تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *