فوتبال ایران

خبر خوش درباره حضور زنان ایرانی در ورزشگاه و نگرانی رئیس فدراسیون فوتبال!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره نحوه برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی در نوروز اظهار داشت: امیدوارم دو بازی دوستانه پیش‌روی تیم ملی برابر روسیه و کنیا را با حضور بانوان برگزار کنیم و آهسته آهسته به سمتی برویم که بازی‌ها با حضور بانوان برگزار شود. انتظارمان از جامعه فوتبال این است که این اتفاق آغازی برای گام‌های موثر بعدی باشد. انتظار من از تماشاگران، رعایت کردن شئونات است تا مجموعه تصمیم‌گیرندگان به ورود بانوان ترغیب بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: هم‌اکنون منعی وجود ندارد اما نگرانی این است که تماشاگران اتفاقاتی را علیه تیمی دیگر رقم می‌زنند که مشکل ساز می‌شود. انتظارم این است که تلاش برای ورود بانوان به ورزشگاه با کمترین دردسر انجام شود و اتفاق خاصی نیفتد و دیدار ایران با روسیه مقدمه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باشد. موانعی که باعث هتک حرمت شود، به خصوص برای تیم رقیب، اتفاق نیفتد تا ما را در انجام این تکلیف راحت‌تر کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص استفاده نکردن از داور ایرانی گفت: که به این دلیل در دو دیدار دوستانه پیش روی تیم‌ ملی از داور ایرانی استفاده نکرده‌اند؛ چرا که در صورت انجام این کار، بازی با روسیه و کنیا در رنکینگ فیفا اعمال نمی‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *