فوتبال ایران

حق هواداران استقلال این نبود

بدتر از این نمی‌شد عید را به کام هواداران استقلال زهر کرد، حذف از آسیا خبری بود که در آخرین روز عید نوروز به گوش رسید و این حذف با استغفای فتح الله زاده همراه بود، منصور رشیدی دروازه بان و پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران یکی پس از دیگری ضررهای زیادی به باشگاه وارد می‌کنند و نا کارآمدی آنها باعث شد که استقلال رنگ خوشی را نبیند و تیمی که بسیار خوب بسته شده از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. با هم گفت گوی کوتاهی با پیشکسوت استقلال در مورد حوادث اخیر داشتیم که در ادامه می‌خوانیم؛

با خبر بدی که به تازگی برای هواداران استقلال منتشر شد شروع کنیم، حذف استقلال از آسیا و استعفای علی فتح الله زاده، نظر شما در این مورد چیست؟

واقعا این اتفاق ناراحت کننده و غم انگیز است. وقتی مدیریت درست بالای سر تیم نباشد همین می‌شود، چه کسی مسئول پرداخت بدهی استراماچونی بود؟ چرا هر مدیر عاملی که می‌آید چیزی جز بدهی و ضرر و خرابی برای این باشگاه به جا نمی‌گذارند؟ عید همه را خراب کردند، چرا تیمی که حالا به ثبات رسیده باید با این حواشی زیر سوال برود؟ بحث فقط آقای فتح الله زاده نیست چندین سال است که مدیرعامل باشگاه استقلال دائم عوض می شوند و هر کدام شان خرابی به بار می آورند که روی خرابی های قبلی انبوه مشکلات را افزایش میدهد. هیچکس هم حساب پس نمی دهد، هیچ کس هم از آنها نمی پرسد که چرا این اشتباهات را کردید.

تا روز آخر به نظر نمی‌رسید که این اتفاق رخ دهد و گفته می‌شد که طلب استرا پرداخت خواهد شد، پول های بورس هم که مشخص نشد چه شد

پول هایی که فصل قبل گفته می‌شد دریافت کرده‌اد که اصلا مشخص نشد کجا خرج شد، پولی که از بورس و به قول خودشان از درآمدزایی به دست آمده بود چرا طلب استراماچونی پرداخت نشد؟ مدیران به جز اعصاب خوردی برای هواداران چیزی نداشتند. این پول‌ها متعلق به باشگاه استقلال و هوادارانش بوده اما آقایان بدون چشم داشت آن را بذل و بخشش کردند و با ریخت و پاش های آنچنانی امروز این دردسر بزرگ را برای استقلال باقی گذاشتند.دلخوشی هواداران از بین رفته و تعطیلات زهرشان شده امیدوار بودیم استقلال را در آسیا ببینیم اما عید حرام مان شد. کسی هم جوابگو نیست.

حق هواداران استقلال این نبود

از نظر شما مقصر این اتفاقات کیست؟

آقای قربان زاده در چند مصاحبه تلویزیونی و رادیویی اعلام کرده دوبار مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال داده شده تا پول استراماچونی پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد! چرا وزیر ورزش و مسئولان در این باره از مدیران باشگاه استقلال سوال نمی کنند؟ چرا هیچکس جوابگو نیست؟ پس این ۲۴۰ میلیارد چه شد؟ با این پول چه کردند؟ هرچند که پیشتر ۹۲ هزار میلیارد اختلاس شد و صدایی هم از کسی در نیامد!

استقلال در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی نیز داشته و ساپینتو به نظر می‌آید که ترکیب دلخواهش را پیدا کرده است

تیم بسیار آماده است و کاملا در کورس قهرمانی قرار دارد، همین باعث می‌شود که ناراحتی ما از حذف تیم بیشتر شود، چرا تیمی که دو فصل است عملکرد خوبی داشته باید از حضور در آسیا محروم شود؟ این حق هواداران با وفای استقلال نیست. امیدوارم این اتفاق به روحیه تیم ضربه نزند و تیم بتواند با قدرت برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش کند.

عملکرد حسینی را در فصل جاری چطور ارزیابی می‌کنید؟

در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشته و بد عمل نکرده است اما گاهی اشتباهات مجاسباتی دارد، برای قهرمانی باید خطاهای تیم به حداقل کاهش یابد. مخصوصا در هفته های پایانی که خوردن یک گل می تواند مصادف با تساوی و یا باخت استقلال باشد. بنابراین حسینی بایدهوشیار عمل کند تا خطری تیمش را تهدید نکند. قطعا اگر استقلال قهرمان شود حسینی به عنوان کاپیتان جام را بالای سر خواهد بود. بنابراین او باید بیشتر از همه مراقب باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *