فوتبال ایران

حرکت رونالدینیویی فدراسیون فوتبال؛مذاکره با قلعه نویی توافق با نکونام!

فولاد خوزستان در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با یک گل الفیصلی را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. همه انتظار این را داشتند که فولاد ایران بتواند تیم دسته دو عربستانی را راحت از میان بردارد و همین هم شد. اما هیچ کس توقع نداشت جواد نکونام بعد از بازی از هدایت این تیم استعفا دهد و همین هم شد!

بعد از نهایی شدن جدایی کی‌روش و بررسی گزینه های مختلف از سمت تاج و شرکا، قرار شد که سرمربی بعدی تیم حتما از بین گزینه های داخلی باشد. در حالی که گفته می‌شد امیر قلعه نویی اولین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی است اما حالا با این اتفاق تمام معادلات به هم ریخت. نکونام که اول فصل و حتی در طول فصل خرید های هنگفتی برای فولاد کرد تا بتواند یک مدعی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باشد با رساندن فولادی ها به دور بعد تصمیم به ترک تیم گرفت و حالا تمام گمانه زنی ها از رسیدن نکونام به نیمکت تیم ملی حکایت می‌کند.

امیر قلعه نویی که همیشه مدعی این قضیه بود که در تیم ملی به او ظلم شده مثل اینکه بار دیگر در یک قدمی بی مهری دوباره‌ی نیمکت بلاتکلیف ایران قرار دارد. به نظر می رسد فدراسیون ترجیح داده به جای قلعه نویی که مخالفان زیادی در افکار عمومی دارد، نیمکت را به نکونامی دهد که هم جوان است و هم فاکتورهای دیگریمثل ارتباط قوی با رسانه ها،نخستین تجربه روی نیمکت ایران(درباره قلعه نویی می گویند یک بار در تیم ملی آزمایش شده است) نسبت به مرد پر افتخار لیگ برتر دارد و حالا نیز با رسیدن به 1/4 نهایی امتحان خودش را پس داده است.

چیزی که مشخص است فدراسیون به جواد نکونام پپیشنهاد داده است و با این استعفا به نظر می رسد که سرمربی مستعفی فولاد پیشنهاد فدراسیون را پذیرفته است. با اینکه به نظر نمی‌رسید جواد نکونام بهانه ای برای استعفا داشته باشد اما رسیدن به مرحله بعد بهترین فرصت برای جواد شد که تیم فولاد را در میانه راه ترک کند و به نیمکت بدون صاحب تیم ملی برسد.باید دید در ساعات و روزهای آتی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *