فوتبال ایران

تکرار اتفاقات عجیب در تیم نکونام؛ خلبان برای پرواز نیست!

تکرار اتفاقات عجیب در تیم نکونام؛ خلبان برای پرواز نیست!

رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا برگزار می‌شود که آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ میزبان فولاد خواهد بود. از این رو کاروان تیم فوتبال فولاد خوزستان طبق اعلام قبلی مسئولان این باشگاه ساعت ۱۵ بلیت هواپیما داشتند اما وقتی به فرودگاه می رسند، متوجه نبود پرواز می‌شوند.

معطلی چند ساعته آنها باعث شده تا به آنها اعلام شود خلبان برای پرواز از اهواز فعلاً نیست. موضوع شگفت آوری که فولادی‌ها را مجبور کرده است تا به فکر تهیه وسیله نقلیه زمینی برای رفتن به اراک باشند.

شاگردان جواد نکونام در حالی به اراک سفر می‌کنند که در دو باخت قبلی خود مقابل ملوان بندر انزلی و نساجی نیز همین شرایط را تجربه کرده بودند. جواد نکونام به همراه بازیکنانش در اهواز منتظر هستند تا مشکل پرواز این تیم حل شود. در غیر این صورت بعید نیست آنها تنها چند ساعت مانده به شروع بازی به اراک برسند.

این اولین باری نیست که فولادی‌ها در پروازهای خود دچار مشکل می‌شوند. پس از یکی از مسابقات این تیم که روز سه‌شنبه بوده، اعضای این باشگاه برای بازگشت به اهواز راهی فرودگاه شده و در کمال تعجب متوجه شدند که بلیط پرواز به اشتباه برای سه‌شنبه هفته آینده گرفته شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *