فوتبال ایران

تمدید قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی در اختیار تاج است

سیدمیرشاد ماجدی در مورد دیدار ایران و روسیه اظهار داشت: ابتدا خدمت مردم خوب کشورم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید را تبریک و شادباش می‌گویم. دیدار با روسیه رونمایی از امیر قلعه‌نویی در تیم ملی است و امیدوارم بازیکنان ما در این مسابقه باعث شادی هموطنان‌مان، ورزش‌دوستان و به ویژه فوتبالی‌ها شوند. فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی بازی خوبی را تدارک دید و امیدواریم برای این تیم بهترین‌ها اتفاق بیفتد.

وی در خصوص پرداخت نشدن حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال توضیح داد: برخی مسائل در اختیار ریاست فدراسیون، دبیرکل و افرادی است که کار اداری انجام می‌دهند. من به عنوان یک فوتبالی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در خصوص ناکامی تیم ملی جوانان در صعود به جام جهانی اظهار داشت: زحمات زیادی از طرف فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان برای این تیم کشیده شد. در نقطه پایانی و دقیقه 91 نتیجه‌ای رقم خورد که نتوانستیند به جام جهانی بروند.

ماجدی در خصوص مصاحبه برخی بازیکنان پس از حذف تیم ملی جوانان گفت: به هر حال همه مصاحبه می‌کنند اما برخی مصاحبه‌ها خوب نیست. همه زحمت کشیدند.

وی در خصوص دلیل اصلی حذف تیم جوانان و مسائلی که در خصوص ریکاوری و استخر رفتن مطرح شده است، گفت: بعد از هر شکست خیلی‌ها حرف زده می‌شود اما خوب کار کردند و زحمت کشیدند. فوتبال شکست و پیروزی دارد. ما شکست خوردیم اما زندگی تمام نشده و ادامه دارد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد انتقاد بازیکنان به پاداش 5 میلیونی که به نسبت سایر رقیبان ایران رقم قابل اتکایی نبود، اظهار داشت: در تیم‌های ملی پایه پاداشی که فدراسیون مصوب می‌کند پرداخت می‌شود. اکنون فدراسیون فوتبال مانند قدیم نمی‌تواند پرداختی داشته باشد. ما نتوانستیم پول خود را از فیفا و afc آزاد کنیم اما از این به بعد اتفاقات خوبی می‌افتد.

ماجدی در خصوص اینکه مهدی تاج اعلام کرده قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی تنظیم خواهد شد، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم. یک موضوع را کلی بگویم هیأت رئیسه فقط مصوب می‌کند سرمربی که انتخاب رئیس است به تصویب برسد. بعد از آن سایر مسائل در اختیار رئیس فدراسیون است.

وی در مورد مجمع اخیر فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این مجمع برای دو بحث برگزار شد. مسائل مالی و بودجه مورد تصویب قرار گرفت بخشی از بندهای اساسنامه که برخی اعضای مجمع پیشنهاد داده بودند طبق اساسنامه در دستور کار قرار گرفت و با اکثریت آرا نسبت به تغییر آنها اقدام شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد حذف بند عزل رئیس فدراسیون توسط اعضای هیأت رئیسه توضیح داد: حذف این بند مورد تأیید اعضای مجمع با 76 رأی قرار گرفت.

ماجدی در مورد اینکه چرا حذف نماینده باشگاه‌ها و هیأت‌های استانی از ترکیب اعضای هیأت رئیسه پس از جدایی آنها از سمت استانی و باشگاهی خود مورد تصویب مجمع قرار گرفت اما از دوره آینده هیأت رئیسه اجرایی می‌شود، گفت: این سؤالات مشاوره‌هایی است که از طرف اعضای مجمع به ما داده می‌شود و از اعضای مجمع مختار هستند هرچه فکر می‌کنند درست است درخواست بدهند. هیأت رئیسه نیز مؤظف هستند این مسائل را در دستور کار جلسه مجمع قرار بدهند.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه اخیر هیأت رئیسه در خصوص احتمال جدایی حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیأت فوتبال تهران نیز بحثی شد، گفت: در مورد ریاست هر استانی باید طبق اساسنامه هیأت‌ها بحث شود مگر اینکه ریاست فدراسیون به نکته‌ای برسد که رأساً بتواند خودش این کار را انجام بدهد. در دوره سرپرستی من نیز دو باره این اتفاق افتاد. اگر بحثی غیرقانونی باشد باید رئیس هیأت یا هر کسی دیگری پاسخگو باشد. اگر هم بحثی نباشد سر جای خودش برمی‌گردد. هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد زمان انتخاب و معارفه سرمربی تیم ملی امید گفت: طبق صحبتی که با تاج داشتم این موضوع بحثی است که باید بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال به نتیجه برسد. باید دید در مجموع به چه نتیجه‌ای می‌رسند. انتخاب سرمربی برای ما خیلی مهم است. زمان هم می‌گذرد. ان‌شاءالله پس از پایان عید صحبت می‌کنیم.

ماجدی در خصوص اینکه آیا برنامه استعدادیابی کمیته جوانان ادامه دارد، عنوان کرد: قطعاً این کار را انجام می‌دهیم. با یک شکست همه کارها را کنار نمی‌گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *