فوتبال ایران

تمام گزینه‌های داخلی تیم ملی انصراف می‌دهند جز یک نفر!

بعد از اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که ۷ مربی داخلی نامزد هدایت تیم ملی هستند از امروز صبح انصراف گزینه ها آغاز شد. ابتدا ساکت الهامی در مصاحبه ای اعلام کرد که برنامه اش در این برهه از زمان حمایت از تیم ملی است نه هدایت تیم ملی. او در بخشی از مصاحبه اش گفت: هنوز کار نیمه تمام در فوتبال باشگاهی دارم، باید بیشتر زحمت بکشم؛ در همه زمینه ها. باید بیشتر یاد بگیرم؛ در همه زمینه‌ها. بدون شک نهایت آرزوی هر مربی ایرانی رسیدن به نیمکت تیم ملی و درخشش به همراه این تیم در تورنمنت‌های بین المللی و شاد کردن دل مردم است اما اکنون نگاهم به تیم ملی نگاه حمایتی است. نه گفتن به تیم ملی برای من سخت است. دوست دارم جزو گزینه ها باقی بمانم و دوست دارم با من صحبت شود و از من سوال شود اما الان سرمربی تیم هوادار هستم و باید به تعهداتم فکر کنم.

بعد از ساکت الهامی، امیر قلعه نویی از هدایت تیم ملی انصراف داد و دقایقی پیش هم مهدی تارتار اعلام کرد از هدایت تیم ملی انصراف داده است.

در مورد انصراف امیر قلعه نویی گفته می شود او از قرار گرفتن نامش در جمع مربیانی که فاقد تجربه کافی هستند و برخی از آنها کارنامه ناموفق داشته اند ناراحت شده و به همین خاطر در استوری انصراف خود اسم چند مربی جدید از جمله یحیی گل محمدی را آورده است.

با این وضعیت ممکن است همه نامزدهای هدایت تیم ملی از پذیرش هدایت تیم ملی انصراف دهند. جز یک نفر. حسین فرکی که برای هدایت تیم ملی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است. او بعد از جدایی از پیکان دو سه فصلی است که در هیچ تیمی مشغول بکار نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *