اخبار کسب و کارها

تحصیل در آمریکا

کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که امروزه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا علاقه‌مند به تحصیل در آن هستند. تحصیل در این کشور می‌تواند به میزان زیادی برای شما مفید و سودمند باشد؛ ولی سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم شرایط بهتری را برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور فراهم کنیم؟ بدون شک برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور و تحصیل در آمریکا شما نیازمند دریافت خدمات مشاوره تخصصی خواهید بود که به شما در این مسیر کمک کند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مزایا و شرایط تحصیل در دانشگاه‌های کشور آمریکا صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم. از طرف دیگر شما با مطالعه ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات کاملی را در خصوص خدمات موسسه هرمس برای مهاجرت به کشور آمریکا به دست بیاورید و به شکل بهتری از خدمات این موسسه حقوقی و مهاجرتی استفاده کنید. پس اگر شما هم علاقه‌مند به تحصیل در کشور آمریکا هستید مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

تحصیل در آمریکا

مزایای تحصیل در آمریکا

 چرا تحصیل در آمریکا؟

شاید اولین و یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در خصوص این موضوع برای شما هم به وجود بیاید این باشد که چرا باید دانشگاه‌های کشور آمریکا را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تحصیل در آمریکا می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در آمریکا شرایط علمی فوق‌العاده دانشگاه‌های آمریکا است. دانشگاه‌های کشور آمریکا از نظر علمی جایگاه‌های نخست در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.

به همین علت نیز تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌تواند شرایط خوبی را برای پیشرفت علمی شما فراهم کند. مزیت مهم دیگر امکانات بسیار زیادی است که در دانشگاه‌های این کشور وجود دارد و شما می‌توانید به نحو احسنت از این امکانات بهره‌مند شوید. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور مناسب است و از طرف دیگر شما می‌توانید به‌صورت پاره‌وقت نیز در این کشور مشغول به کار شده و درآمد خود را داشته باشید.

درصورتی‌که علاقه‌مند هستید تا با سایر مزایای مهم تحصیل در دانشگاه‌های این کشور نیز آشنا شوید می‌‌توانید از خدمات موسسه هرمس استفاده کنید.

تحصیل در آمریکا..

شرایط تحصیل در آمریکا

آیا شرایط خاصی برای ادامه تحصیل در آمریکا وجود دارد؟

بله به‌طورکلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور آمریکا شما باید شرایط خاصی داشته باشید و بدون داشتن این شرایط امکان تحصیل در آمریکا برای شما وجود نخواهد داشت. یکی از مهم‌ترین این شرایط دریافت نامه تاییدیه از یکی از دانشگاه‌های این کشور است. برای این کار شما باید ابتدا درخواست خود را به دانشگاه‌های این کشور ارائه داده و سپس در مصاحبه‌ها و آزمون‌هایی که توسط آنها برگزار می‌شوند شرکت کنید. در ادامه با دریافت نمره قبولی شما می‌توانید نامه پذیرش خود را نیز دریافت کنید.

داشتن مدرک زبان انگلیسی نیز از دیگر شرایط مهم برای تحصیل در این کشور است. فراموش نکنید که تحصیل در دانشگاه‌های این کشور تنها با زبان انگلیسی امکان‌پذیر خواهد بود و شما علاوه بر داشتن مدرک زبان حتما باید به‌صورت کامل به این زبان نیز مسلط باشید. درصورتی‌که هرگونه سوالی در خصوص این شرایط داشتید می‌توانید از خدمات مشاوره موسسه حقوقی ما در این زمینه بهره‌مند شوید.

تحصیل در آمریکا....

 جذابیت‌های تحصیل در کشور آمریکا

یکی از جذابیت‌های اصلی تحصیل در آمریکا این است که شما محدودیت خاصی از نظر رشته‌ای که می‌توانید انتخاب کنید نخواهید داشت. معمولا در دانشگاه‌های مختلف این کشور رشته‌های متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید بر حسب علاقه و پیش‌نیازهای خود هریک از آنها را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. شما می‌توانید در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های این کشور ادامه تحصیل دهید.

با استفاده از خدمات موسسه هرمس می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره نحوه تحصیل رایگان در دانشگاه‌های کشور آمریکا به دست بیاورید.

تحصیل در آمریکا......

 

درخواست صدور ویزای تحصیلی

نکات صدور ویزای آمریکا

نکات مهمی که باید در خصوص صدور ویزای تحصیلی آمریکا بدانید

گاهی اوقات ممکن است شما بدون نیاز به مصاحبه حضوری بتوانید ویزای تحصیلی کشور آمریکا را دریافت کنید؛ ولی نباید فراموش کنید که گاهی اوقات نیز این مصاحبه موردنیاز است و حتما باید در آن شرکت کنید. برای آمادگی بیشتر در خصوص این مصاحبه حضوری به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره موسسه حقوقی و مهاجرتی ما استفاده کنید تا به شکل بهتری در این مصاحبه حضور پیدا کنید. یک نکته مهم برای حضور در این مصاحبه این است که ثابت کنید احساس تعلق زیادی به کشور خود دارید.

با این کار در واقع به افسری که از شما مصاحبه می‌کند اطمینان می‌دهید که پس از تحصیل خود به کشورتان باز می‌گردید و این کار شانس شما را برای پذیرش درخواست صدور ویزای تحصیل در آمریکا افزایش خواهد داد. از طرف دیگر حتما سعی کنید با مدارک کامل درخواست خود را به ثبت برسانید. درصورتی‌که مدارک شما تکمیل نباشد درخواستی که برای صدور ویزا داده‌اید رد خواهد شد و شما باید تمامی این مراحل را دوباره طی کنید که نیاز به صرف زمان زیادی خواهد داشت.

برای اطلاع از جزئیات این مدارک نیز خدمات موسسه مهاجرتی ما می‌تواند مفید و کاربردی واقع شود.

 

هزینه تحصیل در آمریکا

نکاتی مهم در خصوص هزینه‌های تحصیل در آمریکا

در بخش‌های قبلی درباره این موضوع صحبت کردیم که هزینه تحصیل در آمریکا هزینه مناسبی است؛ ولی به‌هرحال این هزینه ممکن است برای برخی از دانشجویان مشکل‌ساز شود. به‌طورکلی شهریه‌های دانشگاهی در این کشور از 5 هزار دلار شروع می‌شوند و حتی ممکن است به 50 هزار دلار در سال نیز برسند که هزینه بالایی به شمار می‌آید. این هزینه به دانشگاهی که شما انتخاب کرده‌اید بستگی خواهد داشت. از طرف دیگر دوره تحصیلی و رشته تحصیلی شما نیز به طور مستقیم روی این هزینه تاثیر دارد.

بااین‌حال فراموش نکنید که شما می‌توانید از برنامه‌های بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور برای کاهش این هزینه‌ها و حتی به صفر رساندن آنها استفاده کنید.

 

مدت‌زمان اقامت در آمریکا

زمانی که شما موفق می‌شوید ویزای تحصیلی کشور آمریکا را دریافت کنید در طول دوره تحصیلی خود اجازه خواهید داشت تا در این کشور حضور داشته باشید. پس از دوران تحصیل شما می‌توانید از دو طریق ویزای خود را تمدید کنید. روش اول ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است و روش دوم نیز مشغول به کار شدن در این کشور و دریافت ویزای کاری آمریکاست.

چگونه راحت‌تر ویزای تحصیل در آمریکا را دریافت کنیم؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد تحصیل در آمریکا را دارید حتما به خدمات مشاوره تخصصی در این زمینه نیاز پیدا خواهید کرد. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری ویزای تحصیلی آمریکا را تهیه کنید. استفاده از خدمات این موسسه مهاجرتی هزینه پایینی برای شما خواهد داشت و کیفیت خدمات ارائه شده به شما نیز بسیار بالا خواهد بود.

مشاوران ما دارای تجربه و تخصص بالایی در زمینه تحصیل در کشورهای خارجی هستند که می‌توانید نهایت بهره را از اطلاعات آنها برای تحصیل در آمریکا ببرید.