اخبار کسب و کارها

تب یادگیری کره ای در جهان به خاطر بی تی اس

آموزش زبان کره ای

تب یادگیری کره ای در جهان به خاطر بی تی اس

در سال های اخیر به واسطه موسیقی، فیلم و سریال های کره ای، زبان کره ای در دنیا مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

یکی از گروه های معروف موسیقی کره ای که در سبک پاپ بسیار پرطرفدار می باشد و در سراسر دنیا مورد توجه دوستداران موسیقی به خصوص نوجوانان و جوانان قرار گرفته گروهی موسیقی BTS بی تی اس می باشد.

این گروه موسیقی پاپ کره ای که متشکل از چند پسر جوان می باشد خیلی زود با آهنگ ها و سبک خاص شان مردم را به این نوع موسیقی و زبان کره ای جذب کردند.

امروزه گروه های موسیقی کره ای معروف و پرطرفدار زیادی مشغول فعالیت می باشند که باعث شده طرفداران شان تمایل به یادگیری زبان کره ای داشته باشند.

 

مزایای یادگیری زبان کره ای

کشور کره جنوبی سرشار از تاریخ و هنری غنی می باشد افراد زیادی علاقمند هستند به این کشور سفر کنند بنابراین یادگیری زبان کره ای این شرایط را فراهم می کند تا بتوانید از سفر به کره جنوبی بیشترین لذت را ببرید.

یادگیری زبان کره ای شرایط شغلی بسیار خوبی را برای افرادی که مشتاق به فعالیت در کشور کره جنوبی یا همکاری با شرکت های کره ای دارند فراهم کرده و همینطور شرایط عالی را برای دانشجویانی که علاقه دارند در این کشور به تحصیل بپردازند فراهم کرده است.

یادگیری زبان کره ای برای علاقه مندان به فیلم و موسیقی کره ای بسیار کمک کننده است. صنعت موسیقی کره از سال 2000 جهانی شده است و علاقه مندان بسیاری را به سمت موسیقی کره و کشور کره جنوبی کشانده است و همین امر سبب شده افراد در سراسر دنیا برای یادگیری زبان کره ای اقدام کنند.

امروزه یادگیری زبان کره ای بسیار گسترش یافته است و می توان گفت یکی از مزایای یادگیری زبان کره ای تدریس آن است.

 

ویژگی های زبان کره ای

مردم کشور کره به زبان چینی تکلم می کرده‌ اند اما با پیدایش زبان کره ای هنوز برخی موارد از دستور زبان چینی در زبان کره ای وجود دارد اما به شکلی ساده تر و این زبان با توجه به تغییر و پیدایش آن از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است. الفبای زبان کره ای دارای 28 حرف است که به هانگول (Hangul) معروف است. یادگیری الفبای کره ای بسیار آسان است و می توان آن را طی یک تا دو ساعت یاد گرفت. یادگیری دستور زبان کره ای از الگوی SOV بهره گرفته است.

مهم ترین اصل در زبان کره ای این است که در زبان کره ای هیشه فعل در آخر می آید. در زبان کره ای اشکال فعل براساس موضوعات مفرد یا جمع تغییر نمی کند و جنسیت اسم ها بر باقی عناصر جمله تاثیری نمی گذارد.

 

آیا یادگیری زبان کره ای سخت است؟

زبان کره ای دارای یک سری ویژگی های است که باعث سختی آن می شود. ترتیب کلمات در زبان کره ای مخصوصا برای انگلیسی زبان ها و بعضی از زبان ها در کشورهای اروپایی، بسیار سخت است. فعل ها در انتهای جمله قرار می گیرند، حرف اضافه کاملا جای دیگری قرار دارد و … . که البته یادگیری ترتیبشان بسیار سخت است.

زبان کره ای قوانین پیچیده ای برای تلفظ دارد. بعضی از افراد عادت کرده اند که هر زمان یک تلفظ خاص داشته باشند و تلفظ های بدون قانون را انجام می دهند که در مراحل اولیه یادگیری فرد را عصبانی می کند.

زبان کره ای اتصال دهنده های مختلفی دارد و گاهی اوقات جملات با اتصال دهنده های زیاد بیش از حد طولانی می شوند. ذهن افراد به اندازه کافی عادت ندارد که در نیمه اول جمله از این اتصال دهنده ها استفاده کند، در حالی که ممکن است دوست کره ای شما بیش از ۵ جمله را با همین اتصالات بیان کند.

حتی اگر در واژگان و ساختار زبان کره ای تبحر هم داشته باشید، ممکن است که به طور مداوم به دلیل استفاده نکردن از سیستم زبانی احترام آمیز در زبان کره ای در بین افراد بومی این کشور خجالت زده شوید. این یک بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ کره ای است و احتمال این که افراد از این زبان به طرز غلطی استفاده کنند، زیاد است.

 

یادگیری زبان کره ای چقدر زمان می برد؟

افراد براساس هدف و آشنایی که با زبان کره ای دارند و نحوه یادگیری این زبان می توانند تخمینی از زمان لازم برای یادگیری زبان کره ای داشته باشند.

اینکه شما بخواهید این زبان را زیر نظر یک استاد به صورت خصوصی فرابگیرید با فردی که این کار را در یک کلاس گروهی انجام می دهد متفاوت است.

در کل یادگیری زبان کره ای به چیزی حدود ۲ تا ۳ سال زمان نیاز دارد تا بتوانید به خوبی به این زبان مسلط شوید و این زبان را فرابگیرید که البته این موضوع به مدت زمان تمرین و مطالعه روزانه شما و منابعی که از آن بهره می گیرید نیز بستگی دارد.

 

کلاس آموزش زبان کره ای در موسسه زبان دهخدا

با توجه به استقبال افراد در سنین مختلف به آموزش زبان کره ای، موسسه زبان دهخدا تصمیم به آموزش این زبان به صورت حرفه ای با یک برنامه ریزی مدون براساس کتاب های آموزش زبان کره ای بروز کرده است.

برای بالا بردن کیفیت آموزش از اساتید مجرب و نیتیولایک با سابقه تدریس مناسب زبان کره ای که آشنا به روش های نوین آموزشی می باشند بهره گرفته شده است.

کلاس های کره ای موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه بوده و با امکاناتی که فراهم شده یک شبیه ساز مناسب از کلاس های حضوری می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *