فوتبال ایران

تاج: من و کی‌روش نگرانی‌هایی داریم

تاج: من و کی‌روش نگرانی‌هایی داریم

به گزارش باارزش مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: «برنامه خوبی بود. برنامه‌ای بود که فکر می‌کردیم باید اتفاق بیفتد. امیدواریم تیم‌ملی‌مان در شرایطی که هست بهترین نتیجه را رقم بزند. پوشیدن پیراهن تیم‌ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امروز بازیکنان خوبی به اینجا آمدند. تقریبا بازیکنانی که در اردو بودند به جز لژیونرها آمده بودند. لژیونرها را در قطر خواهیم داشت.»

او افزود: «لباس‌های تیم هم از تولید کننده داخلی است. به دستور مقام معظم رهبری که تاکید کرده بودند از تولید داخلی استفاده شود، این کار را انجام دادیم.»

تاج درباره پیراهنی که در روزهای اخیر به عنوان پیراهن تیم‌ملی به هواداران فروخته می‌شد، توضیح داد: «یک پیراهن دیگر بیرون آمده بود که دو یوز مقابل یکدیگر بودند که پیراهن تیم‌ملی نبود و کاملا حذف شد. ما توصیه کردیم دیگر آن پیراهن توزیع نشود.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حواشی حضور خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در اردوی تیم‌ملی و در پاسخ به این سوال که آیا تمام تلاشش را برای حل دغدغه‌های کی‌روش انجام می‌دهد، گفت: «ما این کار را انجام می‌دهیم. ما دیشب تا ۱۲ شب جلسه داشتیم. هرروز این جلسات برقرار است. نگرانی‌هایی هم ایشان و هم من دارم. الحمدلله شرایط خوب است. آن دو بازیکن هم به اردوی تیم‌ملی آمدند.»

تاج درباره بازدیدی که آخر هفته از محل اقامت تیم‌ملی در قطر خواهد داشت، توضیح داد: «پنجشنبه با تیمی از وزارت کشور و مسئولان به قطر می‌رویم. از مجموعه امنیتی و وزارت کشور و صدا و سیما می‌آیند تا شرایطی فراهم کنیم که شرایط تیم‌ملی بهتر شود. تلاش ما این است که رسانه‌هایی که آن جا هستند، ورودی‌های جداگانه داشته باشد. این را قول می‌دهم که انجام شود چرا که با شیخ حمد، رئیس فدراسیون قطر صحبت کرده‌ام.»

او درباره حواشی به وجود آمده برای تیم‌ملی تصریح کرد: «برای تیم‌ملی حاشیه وجود دارد. در دوره‌های قبل هم وجود داشته است. امیدوارم این حواشی حل شود و مشکلی پیش نیاید.»

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *