فوتبال ایران

بیرانوند به دنبال پاسخ ویژه به حرکت حسینی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی خود را برای دیدار برگشت دربی پایتخت آماده می‌کنند که در بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل رقیبان خود شدند.

سرخپوشان پایتخت با نتیجه سه بر یک مقابل مس در کرمان به پیروزی رسیدند تا ۵۴ امتیازی شوند. استقلال نیز با نتیجه خیره کننده ۶ بر یک مقابل هوادار به برتری قاطع رسید تا ۵۵ امتیازی شود اما به دلیل شکست در بازی رو در رو مقابل سپاهان اصفهان رتبه دوم جدول را در اختیار گرفت تا دیدار یکشنبه هفته آینده دو تیم یکی از مهم‌ترین تقابل‌های چند فصل اخیر سرخابی‌های پایتخت لقب بگیرد.

پرسپولیس و استقلال در حالی به مصاف همدیگر می‌روند که کری خوانی بین دروازه‌بان های اردوی اخیر تیم ملی ایران به اوج خود رسیده است. اقدامی که از علیرضا بیرانوند در دیدار با سپاهان در جام حذفی آغاز شد اما پیام نیازمند پاسخ او را در دیدار برگشت لیگ برتر در تهران داد. او پس از برد سپاهان رفتار بیرانوند را در تقسیم شادی با هواداران تکرار کرد.

کری خوانی بین گلرها به بازی تراکتور و سپاهان رسید تا محمدرضا اخباری این بار پاسخ نیازمند را کاملا محترمانه و با رفتار حرفه ای مشابه در جمع شاد و پرشور با هواداران خودی داد.

این رفتار پایان کار نبود تا اینکه سیدحسین حسینی گل ششم استقلال را در جریان بازی با هوادار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نشان دهد می‌تواند کری بین دروازه‌بان های تیم ملی ایران را یک درجه ارتقا دهد!

حالا بیرانوند گلر اول تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد پاسخ جالبی را به رفتار حسینی گلر استقلال در صورت پیروزی سرخ‌ها در دربی پایتخت بدهد.

بیرانوند که رابطه خیلی خوبی با اکثر بازیکنان تیم ملی ایران هم دارد برای اینکه خوشحالی خاص خود پس از پیروزی احتمالی مقابل استقلال را بلا هواداران در میان بگذارد با یحیی گل محمدی در این ارتباط صحبت خواهد کرد تا نظر سرمربی این تیم را پرسش کند.

باید دید کری خوانی دروازه‌بان های تیم ملی ایران در تقابل‌های رو در رو چه پایانی را برای تیم باشگاهی آنها به همراه خواهد داشت و آیا آنها را عزیزتر از گذشته برای امیر قلعه نویی خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران سوم اردیبهشت ماهسال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *