فوتبال ایران

بیانیه فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات تند اسکوچیچ

بیانیه فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات تند اسکوچیچ

پیرو مطالب منتشره منتسب به سرمربی سابق تیم ملی ایران، دراگان اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال ایران، بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض‌ورزی‌های اخیر صورت می‌گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم که متعاقبا به مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی ‌و ملی صورت می‌گیرد، پیگیری قانونی خواهد شد.

دراگان اسکوچیچ در صفحه اجتماعی خود خطاب به فدراسیون فوتبال ایران گفته بود:‌ اگر مربی‌تان به جای هوچی‌گری شهامت داشت، شانس صعود ایران بیشتر می‌شد. من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگ‌ترین شکست خود یعنی با دریافت 6 گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی استفاده نکنید. در عوض از پاداش‌ها لذت ببرید. پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و باید بابت این واقعیت از من تشکر کنید.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران همچنین نوشته بود: لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن کارلوس کی‌روش بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود از دور گروهی ناکام ماند و در مرحله مقدماتی جام جهانی نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *