اخبار کسب و کارها

بهترین گوشی های جی پلاس؛ معرفی 4 مدل برتر

بهترین گوشی های جی پلاس؛ معرفی 4 مدل برتر

برخی از برندهای ایرانی، از تجربیات همکاری خود با برندهای خارجی استفاده کرده‌اند تا بتوانند محصولات ایرانی باکیفیت تولید کنند. یکی از معروف‌ترین این شرکت‌ها، برند جی پلاس است که در زمینه‌های مختلف لوازم‌خانگی و حتی گوشی‌های هوشمند، محصولات ایرانی متنوعی تولید کرده است. گوشی‌های هوشمند این برند با امکانات عالی و قیمت مناسب طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده‌اند. اگر می‌خواهید با برترین مدل‌های گوشی‌های هوشمند جی پلاس آشنا شوید، ما در ادامه به معرفی 4 مدل برتر از این برند می‌پردازیم.

بررسی برند جی پلاس

باید بگوییم که گوشی های جی پلاس ساخت ایران هستند و از زمان تحریم‌ها و کناره‌گیری ال جی از ساخت گوشی های هوشمند، شرکت جی پلاس شروع به ساخت گوشی جی پلاس کرده است که امروزه با انواع مدل های گوشی جی پلاس روبه‌رو هستیم. برند ایرانی جی پلاس، تحت نظارت شرکت گلدیران فعالیت می‌کند که تاکنون علاوه بر تولید انواع لوازم‌خانگی و الکترونیکی، مدل‌های متنوعی از گوشی‌های هوشمند میانرده و پایین‌رده به بازار عرضه کرده است. این گوشی‌ها برای افرادی که بودجه کمی دارند، اما می‌خواهند گوشی هوشمند با قابلیت‌های معمولی و گارانتی معتبر تهیه کنند، جزو بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند. به‌طورکلی، تمرکز اصلی این شرکت آن است که گوشی‌های هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه تولید کند. با خرید گوشی جی پلاس gplus تمام نیازهای روزمره شما به‌خوبی برطرف می‌شود.

معرفی 4 گوشی برتر جی پلاس

برند جی پلاس تاکنون مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود را در سری‌های T، X، P، Q و Z تولید کرده است. از میان‌ آن‌ها، 4 مدل برتر را گلچین کرده‌ایم تا در ادامه به معرفی آن‌ها بپردازیم:

گوشی موبایل جی پلاس z10

گوشی موبایل جی پلاس z10  یک محصول متفاوت از این برند است که با طراحی مدرن خود، زیبایی خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. این طراحی زیبا به همراه سخت‌افزار قدرتمند، این مدل را به یکی از برترین‌های جی پلاس تبدیل کرده است.
در بخش صفحه‌نمایش این گوشی، یک پنل با ابعاد 6.55 اینچی و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل به‌کاررفته است. این نمایشگر یک بریدگی دایره‌ای شکل (حفره‌ای) در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ خود دارد که سنسور دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل در آن قرارگرفته است.
در قسمت پشتی گوشی موبایل جی پلاس z10 ، شاهد 4 سنسور دوربین با رزولوشن 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسل هستیم. سخت‌افزار این مدل برتر، شامل یک پردازنده از نوع UMS512 Octa core می‌شود که توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را دارد.
باتری این گوشی، ‌ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که باعث می‌شود شارژ آن تا 2 روز باقی بماند. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور، طراحی ارگونومیک بدنه، حافظه داخلی 128 گیگابایت، رم 6 گیگابایت و شبکه‌های ارتباطی G2، 3G و 4G اشاره کرد.

گوشی جی پلاس مدل Q10

گوشی جی پلاس مدل Q10 اولین گوشی شرکت جی پلاس است که با نمایشگری تمام صفحه روانه بازار شده است. این گوشی، شامل یک نمایشگر از نوع IPS ال سی دی با اندازه 6.26 اینچ و رزولوشن 720 در 1520 پیکسل می‌شود. دوربین سلفی این گوشی با کیفیت 5 مگاپیکسلی، در داخل ناچ بالای نمایشگر آن باعث شده تا این گوشی ظاهری مدرن‌تر و زیباتر داشته باشد.
در قاب پشتی این گوشی دو لنز دوربین باکیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسلی قرارگرفته است. همچنین، حسگر اثر انگشت این مدل در قاب پشتی آن تعبیه‌شده است. در بخش سخت‌افزار، جی پلاس تلاش کرده تا نسبتاً خوب عمل کند. پردازنده این مدل از نوع Q10 مدیاتک 12 نانومتری و چهار هسته‌ای است. این پردازنده برای فعالیت‌های روزانه و سبک، عملکرد خوبی دارد.
حافظه داخلی این دستگاه 32 و حافظه رم آن 3 گیگابایت است. البته، امکان افزایش حافظه داخلی توسط کارت حافظه جانبی هم وجود دارد. ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی‌آمپر است و از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های جی پلاس؛ معرفی 4 مدل برتر .

گوشی جی پلاس مدل 2022 X10

گوشی جی پلاس مدل X10 جزو محصولات پایین‌رده این شرکت محسوب می‌شود اما ظاهر آن چیز دیگری بیان می‌کند. به‌عنوان یک پایین‌رده، این مدل با طراحی و کیفیت ساخت بسیار مناسبی عرضه‌شده است، برخلاف پایین‌رده‌های برندهای خارجی که بسیار ارزان‌قیمت به نظر می‌رسند، ظاهر این دستگاه چنین احساسی ایجاد نمی‌کند.
نمایشگر به‌کاررفته در این مدل با اندازه 6.5 اینچی، پنل IPS LCD و رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی عرضه‌شده است. این مدل شامل یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر می‌شود که در استفاده‌های معمولی، شارژ کامل را تا یک روز کامل نگه می‌دارد. علاوه بر گوشی، تنها چیزی که در جعبه این دستگاه قرار داده‌شده، ‌شارژر 10 واتی آن است. شارژ کامل این گوشی 120 دقیقه زمان می‌برد.
جی پلاس با استفاده از چهار دوربین برای یک مدل پایین‌رده شاهکار کرده است. این ماژول چهارگانه شامل لنزهایی با کیفیت‌های 13، 5، 2 و 2 مگاپیکسل می‌شوند. عکس‌های ثبت‌شده توسط این لنزها کیفیت معمولی رو به پایین دارند، همان چیزی که از یک پایین‌رده انتظار می‌رود.

بهترین گوشی های جی پلاس؛ معرفی 4 مدل برتر ...

گوشی جی پلاس مدل 2022 P10

گوشی جی پلاس مدل P10 از بدنه کاملاً پلاستیکی تهیه‌شده است. قاب پشتی این گوشی از پلاستیک براق بوده و حس بسیار خوبی منتقل می‌کند. این مدل با وزن 120 گرمی بسیار خوش‌دست است. با توجه به اینکه این مدل یک دستگاه اقتصادی است، در قسمت نمایشگر آن شاهد یک پنل LCD هستیم که رزولوشن 720 در 1560 پیکسل دارد و روشنایی قابل قبولی ارائه می‌دهد.
در قسمت باتری و شارژ دهی، از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپری استفاده‌شده است. در بین ویژگی‌های این گوشی، می‌توان گفت که باتری آن نقطه‌ضعفش محسوب می‌شود. این گوشی توسط آداپتوری که درون جعبه آن قرار می‌گیرد،‌ شارژ می‌شود که شارژ کامل آن تقریباً 2 ساعت زمان می‌برد.
دوربین گوشی جی پلاس P10، شامل سه لنز با کیفیت‌های 13، 5 و 2 مگاپیکسل می‌شوند. عکس‌های ثبت‌شده توسط آن کیفیت معمولی دارند. سنسور سلفی این دستگاه هم با کیفیت 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته‌شده است.
در این گوشی از تراشه UNISOC استفاده‌شده است که عملکرد قابل قبولی دارد. البته، این پردازنده برای فعالیت‌های سنگین مانند گیمینگ خیلی مناسب نیست. از دیگر ویژگی‌های 2022 P10 می‌توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی G4، بلوتوث نسخه 4.2، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

خرید گوشی جی پلاس gplus

به‌طورکلی، افرادی که می‌خواهند یک گوشی مقرون‌به‌صرفه، باقابلیت‌های معمولی مناسب برای فعالیت‌های روزمره داشته باشند، می‌توانند از گوشی‌های برند جی پلاس تهیه کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید گوشی جی پلاس gplus ، از یک فروشگاه معتبر که ضمانت‌نامه ارائه می‌دهد، اقدام کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، خیالتان بابت تعمیر یا تعویض گوشی راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *