فیلم

بهترین فیلم های 2018

دیگر سال 2018 تمام شده و همه منتظر شنیدن آمار و ارقام مربوط به این سال هستند که یکی از جذاب ترین این آمار , آمار پرفروش ترین و بهترین فیلم های 2018 است.

با ما همراه باشید تا شما را با جذاب ترین فیلم های خارجی 2018 همراه با ویدیو آشنا کنیم.

بهترین فیلم خارجی 2018

لیست 10 تا از بهترین فیلم های 2018 :

 

10. venom (ونوم)

دانلود ویدیو | 18  مگابایت

ونوم یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل است، که بر اساس شخصیتی به همین نام از مجموعه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم، در کنار میشل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هیز و رید اسکات اشاره کرد.

در ونوم، براک روزنامه‌نگار پس از پیوند با یک نژاد بیگانه سیمبیوت که قصد حمله به سیاره زمین را دارند، از قدرت‌های ابرانسانی برخوردار می‌شود. و بهتر است بدانید که فیلم venom بیشتر به خاطر صحنه سازی های حرفه ایی که به وجود آورده است جزو بهترین فیلم های 2018 شده است پس اگر دنبال فیلم های با داستان های پرمحتوا هستید این فیلم زیاد مناسب شما نیست.

9. Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه ای و زنبورک)

دانلود ویدیو | 16  مگابایت

مرد مورچه‌ای و زنبورک فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایه شخصیت‌های اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (زنبورک) از شرکت مارول کامیکس است که در سال 2018 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی پیتون رید و تیم نویسندگی کریس مک‌کنا، پل راد، اریک سامرز و گابریل فراری است. از بازیگران آن می‌توان به پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر، هانا جان کامن و مایکل داگلاس اشاره کرد.

8. Mission: Impossible – Fallout (مأموریت: غیرممکن -فال‌اوت)

دانلود ویدیو | 17  مگابایت

بازم مثل همیشه Mission: Impossible یکی از بهترین فیلم های دنیا به شمار میرود. مأموریت: غیرممکن -فال‌اوت فیلمی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری و محصول سال 2018 ایالات متحده آمریکا است.

در فیلم، ایتن هانت و گروهش باید سه کلاهک حاوی پلوتونیم را که به سرقت رفته‌است پیدا کنند، در حالی که یک مأمور مرموز سی‌آی‌اِی به نام آگوست واکر فعالیت آن‌ها را زیر نظر دارد.

7. Aquaman(آکوامن)

دانلود ویدیو | 19  مگابایت

آکوامن (انگلیسی: Aquaman) یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی و محصول سال 2018 آمریکا، به کارگردانی جیمز وان است. فیلم‌نامه این فیلم توسط ویل بیل؛ بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس به رشته تحریر درآمده است.

جیسون موموآ در نقش اصلی فیلم بازی کرده و امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم و نیکول کیدمن نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند.در فیلم آکوامن، آرتور کِری وارث امپراتوری زیر آب آتلانتیس، باید حرکت بزرگی را در مقابل برادر ناتنی‌اش اُورم انجام دهد تا مردمش را رهبری کرده و به قهرمان دنیا تبدیل شود.

6. The Grinch(گرینچ)

دانلود ویدیو | 12  مگابایت

گرینچ انیمیشنی زیبا و دیدنی در ژانر کمدی و خانوادگی بوده که محصول مشترک پویا نمایی کشورهای امریکا و چین در سال 2018 می باشد.

این انیمیشن مناسب گروه سنی PG (نوجوانان)بوده و توسط Scott Mosier و Yarrow Cheney کارگردانی شده است. گرینچ انیمیشنی بر اساس کتاب زیبای، کودکان کلاسیکی به اسم How the Grinch Stole Christmas (گرینچ چطور کریسمس را دزدید) می باشد که نوشته دکتر سیوز در سال 1957 است.

5. 2 Deadpool (ددپول 2)

دانلود ویدیو | 17  مگابایت

ددپول2 یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیت ددپول از شرکت مارول کامیکس است که در سال 2018 منتشر شد. این فیلم به عنوان یازدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به‌شمار می‌رود و دنبالهٔ فیلم ددپول در سال 2016 است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی در کنار بازیگرانی همچون مورنا باکرین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند، زازی بیتز و جاش برولین است.

4. Jurassic World: Fallen Kingdom (پارک ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)

دانلود ویدیو | 12  مگابایت

Jurassic World: Fallen Kingdom یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی و اکشن است که در سال 2018 اکران شد. کارگردانی فیلم را خوان آنتونیو بایونا برعهده دارد.

دنیای ژوراسیک 2 ادامه فیلم قبلی را روایت می‌کند در جزیره ای که دایناسورها در آن قرار دارند یک آتشفشان فعال شده‌است، فعالان محیط زیست از کنگره آمریکا می خواهند تا جان دایناسورها را نجات دهد، اما کنگره قبول نمی‌کند.بنجامین لاکوود(جیمز کرامول) که به همراه جان هموند بنیان گذار این روش تحقیقی بوده‌است از کلیر دیرنینگ(برایس دالاس هاوارد) می‌خواهد تا به جزیره برود و به نجات جان دایناسورها کمک کند.کلیر با اوون گریدی(کریس پرت) دیدار می‌کند و از او می‌خواهد تا به جزیره برگردند.

3. 2 Incredibles (شگفت انگیزان 2)

دانلود ویدیو | 13  مگابایت

شگفت‌انگیزان 2 یک پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی برد برد است که در سال 2018 منتشر شد. شگفت‌انگیزان 2 توسط کمپانی پیکسار تولید شده و والت دیزنی پیکچرز وظیفه اکران آن را برعهده داشته‌است.

داستان این قسمت دقیقاً بعد از قسمت اول دنبال می‌شود. فعالیت ابرقهرمانان به خاطر خسارت‌هایی که آن‌ها به شهر وارد کرده‌اند به حالت تعلیق درآمده و این باعث می‌شود تا خانواده پار با چالش‌هایی مواجه شوند.

2. Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)

دانلود ویدیو | 13  مگابایت

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است که بر پایهٔ گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد.

در جنگ ابدیت، نگهبانان كهكشان به انتقام جويان می‌پیوندند تا با تانوس برای جلوگیری از جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت مقابله کنند.

و اما آخرین فیلم از لیست بهترین فیلم های 2018 …

1. Black Panther (پلنگ سیاه)

دانلود ویدیو | 13  مگابایت

پلنگ سیاه یا بلک پنتر فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. مارول استودیوز تهیه‌کنندهٔ آن و استودیو سینمایی والت دیزنی عهده‌دار توزیع آن می‌باشد. این فیلم هجدمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلم‌نامه را خودش به همراه جو رابرت کول نوشته‌است.

در این فیلم، تی چالا (T chalaa) پس از اتفاقات جنگ داخلی به واکاندا بازمی‌گردد، که در آن جا با مشکلی عمیق مواجه می‌شود که اگر جلوی آن را نگیرد، عواقبی جهانی در پی خواهد داشت.

دیگر به پایان بخش بهترین فیلم های 2018 رسیدیم امیداواریم که نهایت لذت را از این بخش برده باشید.


بهترین آهنگ های خارجی 2018

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *