فوتبال ایران

بعدها می‌گویم چرا در لیست خروجی قرار گرفتم!

به گزارش باارزش ، شب گذشته جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان عنوان کرد که علی رغم کیفیت خوب موسی کولیبالی مجبور هستند این بازیکن را در لیست خروجی بگذارند تا یک مهاجم جذب کنند.

همین اظهارات باعث شد که امروز موسی کولیبالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. در ادامه صحبت های کولیبالی را می خوانید.

«خدا راشکر می کنم که ۱۰ سال است در فوتبال ایران بازی می کنم و ۹ سال است که در فوتبال خوزستان هستم و تقریبا تمام هواداران و مردم خوزستان از لحاظ اخلاقی من را می شناسند، نه بازیکن بی انضباطی هستم و نه از نظر اخلاقی در تیم مشکلی داشته ام.

از لحاظ فنی هم تفریبا کارنامه مشخصی دارم. ۱۰ سال در کشور ایران فوتبال بازی کردن آن هم به عنوان یک بازیکن خارجی، خود نشان دهنده همه چیز است. من ۴ سال در این تیم زحمت کشیدم و نمی گذارم زحماتم بی نتیجه بماند و به من بی احترامی شود. همه هواداران می دانند که اگر تیم الان در آسیا است به خاطر زحمات سال گذشته بازیکنان است. من اجازه نمی دهم که به من بی احترامی شود و جایی که با تمام توانم تلاش کردم چند روز قبل از بسته شدن نقل و انتقالات بگویند که می خواهیم به جای تو بازیکن بگیریم. اگر قرار باشد از تیم جدا شوم، به خاطر مسائل فوتبالی نیست و موضوع چیز دیگری است که بعدها خواهم گفت. هواداران لطفا آگاه باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *