فوتبال ایران

بازیکنی که بزرگ‌ترین ضربه را در دربی به استقلال زد!

مصدومیت کوین یامگا در دربی برگشت لیگ برتر اتفاقی غیرمنتظره بود که ریکاردو سایپنتو را در مقاطعی برای انتخاب نفرات اصلی خود دچار مشکل کرد.

اگرچه صالح حردانی در حد توان خود عملکرد بدی در بازی‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی نداشت؛ اما از آنجایی که یامگا به عنوان یک مهره چند پسته در ترکیب آبی‌ها جا افتاده و نقش موثری داشت، غیبت او کاملا به چشم آمد.

استقلالی‌ها امیدوار بودند یامگا در بازگشت به ایران بتواند در فینال حذفی مقابل پرسپولیس به میدان برود، اما تلاش پزشکان فایده‌ای نداشت و این بازیکن فرانسوی غایب بزرگ دربی لقب گرفت.

از آنجایی که استقلال پیش از مصدومیت یامگا موفق شد از ۱۰ بازی متوالی ۹ برد و یک تساوی کسب کند و شروع غیبت او قهرمانی لیگ را از دست داد و البته در حذفی هم نتوانست به جام برسد می‌شود اینطور برداشت کرد که آسیب دیدگی بازیکن فرانسوی بیشترین ضربه را به استقلال در هفته‌های گذشته زده است.

یامگا یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگرچه حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت‌هایی را درباره این بازیکن مطرح کرد اما می‌توان اینطور بیان کرد که حضور او در ترکیب فصل آینده استقلال نیز کمک شایانی به آبی‌پوشان انجام بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *