فوتبال ایران

بازگشت به صدر با موشک اسدبیگی

بازگشت به صدر با موشک اسدبیگی

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با گل‌های محمد عمری و سینا اسدبیگی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، گئورگی گولسیانی، محمد عمری.

دقیقه ۸: برخورد علی نعمتی با مرتضی تبریزی داخل محوطه جریمه پرسپولیس را امیرسامان سلطانی داور این بازی پنالتی تشخیص داد و این فرصت خوب برای گل‌گهری‌ها بود تا دروازه پرسپولیس را باز کنند.

دقیقه ۹: ضربه پنالتی پورعلی را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و توپ پس از برخورد به دستان دروازه‌بان پرسپولیس و تیر دروازه برگشت داده شد تا این فرصت خوب برای شاگردان قلعه‌نویی در شروع بازی از دست برود.

دقیقه ۱۴: رضا شکاری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۱: ضربه سر گولسیانی روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به طور تصادفی به دستان فروزان برخورد کرد و از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شایان مصلح دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه ۴۳: ارسال خطرناک ترابی به امیری رسید و با دخالت مدافع گل‌گهر توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۰: عمری، بازیکن جوان سرخ‌ها روی پاس مهدی ترابی توپ را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر شوت زد و تور دروازه محسن فروزان را به لرزه در آورد تا اینگونه جواب اعتماد گل‌محمدی را بدهد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک ترابی توسط مدافعین گل گهر به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۹: پرسپولیس توسط حنانوف صاحب ضربه کرنر شد و ترابی پشت توپ ایستاد. سانتر تند و تیز مهدی ترابی توسط اریک بایناما برگشت داده شد و سینا اسدبیگی با یک شوت محکم و سر ضرب از پشت محوطه به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی سهرابیان به دیوار دفاعی خورد و در یک رفت و برگشت توپ به امین قاسمی نژاد رسید و ضربه او هم بی ثمر به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰: حرکت خوب تیکدری با شوت محکم ا همراه شد اما بیرانوند با یک سوپرواکنش توپ را راهی کرنر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *