فوتبال ایران

این دربی ۹ امتیاز دارد

این دربی ۹ امتیاز دارد

ایمان گودرزی؛ پیشکسوت استقلال معتقد است که دربی حساسیت خاص خودش را دارد و هیچ یک از دو تیم در هیچ شرایطی نباید حریف را دست کم بگیرد، دربی ۹۹ در حالی برگزار می‌شود که این بازی تماشاگر نخواهد داشت و از نظر حاجی پور این اتفاق باعث می‌شود که شهرآورد شور و شوق همیشگی را نداشته باشد. با هم این گفت و گو را کامل می‌خوانیم؛

دربی ۹۹ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. این بازیکنان هستن که تفاوت ها را رقم می‌زنند. در این بازی هیچ وقت نمی‌شود بازی‌های گذشته را مد نظر داشت سابقه داشته که تیمی در بازی های گذشته آمار ضعیف تری داشته ولی در دربی موفق شده و بازی را برده است. این بازی همیشه خاص است. استقلال قبل از تعطیلات لیگ شرایط بسیار خوبی داشت و شواهد نشان می‌دهد که تیم به خوبی ازتعطیلات استفاده کرده و بازیکنان همچنان روی فرم هستند. البته باید صبر کرد و دید در بازی شرایط چطور خواهد بود. پرسپولیس نیز تیم بسیار خوبی است اما اخیرا حواشی زیادی را داشته که ممکن است روی تیم تاثیر بگذارد. آنها مهاجم های اصلی خود را ندارد اما بازیکن جایگزین دارند و استقلال نباید آن ها را دست کم بگیرد. هر مهاجمی که در پرسپولیس فیکس شود می‌تواند خطرناک باشد.

اولین تجربه ساپینتو در دربی؟

ساپینتو تجربه دربی ندارد اما کادر او افرادی مثل خسرو حیدری و بهزاد غلامپور باید به او مشاوره دهند که در این بازی نباید ریسک کند و بداند که این بازی چقدر برای هواداران مهم است.

بدون تماشاگر بودن بازی؟

تنها نقطه ضعف این بازی ورزشگاه خالی خواهد بود. با هوادار بازی از همه لحاظ فرق داشت. بازیکنان از لحاظ روحی و فنی با هواداران شرایط دیگری داشتند و شور و حالا دیگری داشت.

غیبت ابوالفضل جلالی و عارف غلامی؟

مشکلی نیست، ما جایگزین مناسب داریم، سیاوش یزدانی را داریم که احتیاجی به تعریف ندارد. جلالی نیز در اکثر بازی های این فصل ذخیره سلمانی بوده و نبودنش مشکلی برای تیم به وجود نخواهد آورد.

پیش بینی از بازی؟

امیدوارم که استقلال پیروز بازی باشد، این بازی برای استقلال ۶ امتیازی نیست بلکه ۹ امتیاز دارد، دربی همیشه بازی ۶ امتیازی به حساب می‌آید اما این بازی شرایط بسیار متفاوتی دارد و آبی ها می توانند با برد در جدول خود را بالای سر پرسپولیس برسانند. امیدواریم که بازی را ببریم و این برد زمینه ساز قهرمانی استقلال در پایان فصل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *