ایمن ترین خودروهاخودرو

ایمن ترین خودروهای سال 2018

ایمن ترین خودروهای سال 2018

ایمنی یکی از اولویت های عمده اکثر خریداران خودرو است. البته قیمت، ویژگی ها و عملکرد  هنگام خرید یک ماشین جدید مهم هستند.نمرات ما براساس آمار تست تصادف از اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه (NHTSA) است که توسط دولت فدرال و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) تایید می شود.پس برای مطلع شدن از رتبه خودرهای مختلف در رده بندی ایمن ترین خودروهای سال 2018 این بخش از سایت باارزش را از دست ندهید.

NHTSA سه تست تصادف، از جمله جلو و طرفین خودرو و همچنین چرخاندن خودرو را انجام میدهند و از نمره 5 به آنها امتیاز داده می شود.IIHS نیز پنج بار و یا بیشتر، آزمون تست تصادف را بر روی خودرو ها انجام داده و همچنین ارزیابی سیستم ایمنی آن را جزو معیار های خود میداند که نمرات آن شامل خوب، قابل قبول، کم و ضعیف است. IIHS بهترین سازندگان را با عنوان ایمن ترین خودرو و یا دارنده امنیت + تعیین می کند.

2018 Toyota Camry(تویوتا کمری)

تویوتا کمری
تویوتا کمری

تویوتا کمری دارنده عنوان ایمن ترین خودرو از سازمان IIHS می باشد و همچنین پنج ستاره را در هر آزمون تصادف NHTSA کسب کرده است.این خودرو استاندارد ایمنی قابل ملاحضه ای نسبت به خودروهای متوسط مسابقه ای را دارد. دوربین عقب و سیستم Toyota Safety Sense P در تمام مدل ها تویوتا گنجانده شده است. مجموعه ایمنی این خودرو شامل پرتوهای اتوماتیک،کنترل کروز، هشدار خروج خط با کمک فرمان و سیستم پیش برخورد با تشخیص عابر پیاده است. شما همچنین می توانید یک صفحه نمایش سرنشین، هشدار ترافیکی در عقب، ترمز ترافیک عبور مجدد، مانیتور نقطه کور و یک سیستم کنترل کروز انطباق کامل را اضافه کنید.و همه این ویژگی ها باعث شده تا تویوتا کمری رتبه نخست را در لیست ایمن ترین خودروهای سال 2018 از آن خود کند.

honda accord 2018(هوندا آکورد)

هوندا آکورد 2018
هوندا آکورد مدل 2018

هوندا آکورد نیز پنج ستاره در هر آزمون NHTSA دریافت کرده است و رتبه خوبی در تمام شش ارزیابی IIHS کسب کرده است. امتیاز برتر آکورد برای پیشگیری از تصادفات جلو است که باعث شده جزو ایمن ترین خودروهای سال 2018 شود.سیستم های امنیتی هوندا آکورد دارای نظارت بر خواب آلودگی راننده ، دوربین عقب ، سیستم هشدار خروج از خط، شناسایی علائم ترافیک، کنترل کروز و جلوگیری از برخورد جلو میباشد.

2018 Honda Civic(هوندا سیویک)

هوندا سیویک مدل 2018

هوندا سیویک مدل 2018سازمان NHTSA همه پنج ستاره را در آزمونهای سقوط از جلو، عقب و چرخش را به هوندا سیویک 2018 داد.و هوندا سیویک ازسازمان IIHS نمره خوب را کسب کرد.با این حال نمی توان سیویک را از لیست ایمن ترین خودروهای سال 2018 حذف کرد.

در هنگام خرید هوندا سیویک شما می توانید سیستم Sensing Suite را به خودروی خود اضافه کنید که شامل هشدار خروج خط، خط کمک رسانی، کنترل کروز، هشدار برخورد با جلو و سیستم کاهش ترمز میباشد.

2018 Kia Cadenza(کیا کادنزا)

کیا کادنزا 2018
کیا کادنزا 2018

هیچ رتبه بندی تست تصادف NHTSA برای سدان کادنزا وجود ندارد. با این حال، IIHS آن را به عنوان یک خودرو با ایمنی بالا در سال 2018 انتخاب کرده است.یک دوربین عقب تنها ویژگی امنیتی استاندارد کادنزا است ولی با این حال کیا کادنزا جایگاه چهارم را از لیست ایمن ترین خودروهای سال 2018 به خود اختصاص داده است، شما می توانید انواع مختلفی سیستم ها را از جمله یک دوربین 360 درجه ای با سنسور پارکینگ، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد با جلو ،ترمز اتوماتیک و کنترل کروز بر روی این خودرو پیاده سازی کنید.

2018 Buick LaCrosse(بیوک LaCrosse)

بیوک LaCrosse
بیوک LaCrosse

LaCrosse پنج ستاره را در هر ارزیابی NHTSA کسب نمود. همچنین در هر پنج آزمایش ایمنی IIHS رتبه برتر را دریافت کرد. با این وجود، LaCrosse انتخاب ایمنی بالا نیست.و IIHS چراغهای جلو این خودرو را در رتبه بندی ضعیف قرار میدهد.سنسورهای پارکینگ و یک دوربین عقب، تجهیزات استاندارد در LaCrosse هستند. و همچنین دارای ترمزهای عالی، کمک پارک فعال، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار برخورد با جلو، تشخیص عابر پیاده و ترمز خودکار اضطراری همراه است و علاوه بر این ها در بیوک صندلی ایمنی وجود دارد که با ارتعاش خود راننده را از خطرات آگاه میسازد.پس با توجه به این خصوصیات میتوان گفت که بیوک LaCrosse به خاطر تکنولوژی های پیشرفته خود به عنوان ایمن ترین خودروهای سال 2018 انتخاب شده است.

2018 Nissan Maxima (نیسان ماکسیما)

نیسان ماکسیما مدل 2018
نیسان ماکسیما 2018

در سازمان NHTSA ماکسیما هر آزمون تصادف را تجربه کرد و امتیازکامل پنج ستاره را به دست آورد. همچنین در ارزیابی IIHS بالاترین امتیازات را دریافت کرد ولی در آزمون چراغ رتبه ی قابل قبول را دریافت کرد.هر ماکسیما 2018 شامل یک دوربین عقب، هشدار برخورد جلو و ترمز خودکار اضطراری به عنوان استاندارد است. ارتقاء اضافی نظیر نظارت بر خواب آلودگی رانندگی، دوربین 360 درجه ای، مانیتور نشان دهنده نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب، هشدار ترافیکی در عقب و کنترل کروز انطباق در دسترس است.

2018 Chevrolet Bolt(شورلت بولت)

شورولت بولت 2018
شورولت بولت 2018

بولت رتبه بندی خوبی در تمام آزمایشات IIHS  کسب کرد ولی NHTSA هنوز این خودرو را رتبه بندی نکرده است.

فناوری های استاندارد ایمنی شامل یک دوربین عقب و سیستم ایمنی راننده نوجوان GM است که اجازه می دهد تا والدین حجم صدا و سرعت صدا را برای رانندگان فردی تنظیم کنند. به غیر از ویژگی های ایمنی موجود، Bolt یک دوربین با زاویه دید بالا، سنسور پارکینگ عقب، هشدار ترافیکی ، نظارت روی نقطه کور و هشدار خروج از خط را نیز برای این خودرو در نظرگرفته است.

2018 Hyundai Ioniq(هیوندا Ioniq)

هیوندا Ioniq مدل 2018
هیوندا Ioniq مدل 2018

IIHS هیوندا Ioniq را به عنوان ایمن ترین خودروی سال 2018 انتخاب کرد.و مدل Ioniq توسط NHTSA آزمایش نشده است.

یک دوربین عقب در تجهیزات Ioniq استاندارد است. برخی از مدل ها علاوه بر این، ویژگی های ایمنی اختیاری از جمله تشخیص نقطه کور، هشدار ترافیکی عبور از عقب، چراغ های تطبیقی، ترمز اتوماتیک اضطراری با تشخیص عابر پیاده و کنترل کروز با قابلیت متوقف شدن وجود دارد.

2018 Mazda CX-9(مزدا CX-9)

مزدا CX-9 مدل 2018
مزدا CX-9 مدل 2018

IIHS به مزدا CX-9 عنوان ایمن ترین خودرو را داد که این عنوان با توجه به رتبه خوب مزدا در تمام آزمونهای تصادف بوده است.

مزدا شامل یک لیست کامل از ویژگی های ایمنی بالا در CX-9 می باشد از جمله یک دوربین عقب، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عبور از عقب، و ترمزهای اضطراری اتوماتیک وهمچنین  شما می توانید سیستم های هشدار خروج،هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، و کنترل کروز را اضافه کنید.

2018 Chevrolet Volt(شورولت ولت)

شورولت ولت مدل 2018
شورولت ولت مدل 2018

ولت پنج ستاره را در تمام آزمونهای تصادف NHTSA کسب کرده است.و در ارزیابی های IIHS نمرات خوبی را کسب کرده است و موفق به دریافت عنوان ایمن ترین خودرو از IIHS شده است.

شورولت ولت شامل یک دوربین عقب به عنوان استاندارد می باشد.و دارای تکنولوژی هایی با امنیت بالا میباشد که در هنگام خرید خودرو میتوان این ویژگی ها به خودروی خود افزود که  شامل سنسورهای پارکینگ عقب، کمک به پارک اتوماتیک، هشدار ترافیکی عبور عقب، هشدار خروج از خط،سیستم نگهدارنده روی خط ، نظارت بر نقطه کور، کنترل کروز و هشدار برخورد از جلو میباشد.

2018 Subaru WRX(سوبارو WRX)

سوبارو WRX مدل 2018
سوبارو WRX مدل 2018

IIHS سدان WRX را به عنوان یک خودروی با ایمنی بالا معرفی کرد.و  WRX توسط NHTSA آزمایش نشده است.

بسیاری از سیستم های پشتیبانی پیشرفته برای رانندگان در WRX در دسترس است، مانند هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عبور از عقب، هشدار برخورد با جلو، ترمز جلو قبل از برخورد، ترمز اتوماتیک معکوس و کنترل کروز.

2018 Kia Optima(کیا اپتیما)

کیا اپتیما مدل 2018
کیا اپتیما مدل 2018

IIHS به Optima بهترین امتیاز را در هر پنج آزمون تصادف و همچنین عنوان ایمن ترین خودرو را داد.

در سال 2018، Kia تجهیزات ایمنی استاندارد بیشتری را به Optima اضافه کرد که شامل سنسور پارک عقب، هشدار ترافیکی عبور از عقب، یک دوربین دید عقب و مانیتور نظارت بر زاویه های کور است. و چندین فن آوری پیشرفته ایمنی نیز مانند یک دوربین با زاویه دید بالا ، هشدار خروج از خط، کنترل کروز و هشدار برخورد از جلو را دارا میباشد.

2018 MINI Cooper Countryman(مینی کوپر کانتری من)

 مینی کوپر کانتری من مدل 2018
مینی کوپر کانتری من مدل 2018

با توجه به سایز این ماشین باورش سخت است که جزو ایمن ترین خودروهای سال 2018 باشد ولی این جایگاه برای مینی کوپر کاملا منطقی است زیرا در تمام تستهای تصادف IIHS به خوبی عمل کرد و در هر رده تست شده امتیاز خوبی به دست می آورد. با این حال، نمره چراغ آن نمره ای کمی دارد . Countryman توسط NHTSA مورد آزمایش قرار نگرفته است.یک دوربین عقب و سنسور پارک عقب برای تمام کانتریمن ها وجود دارد. فن آوری های کمک راننده موجود عبارتند از کمک پارک، نظارت بر خواب آلودگی راننده و کنترل کروز.

2018 Toyota Prius Prime(تویوتا پریوس پرایم)

تویوتا پریوس پرایم 2018
تویوتا پریوس پرایم 2018

Prius Prime در هر پنج تست تصادفی که توسط IIHS انجام شد، امتیاز خوبی کسب کرد. و عنوان خودروی با ایمنی بالا به دست آورد. NHTSA تا به حال به ارزیابی این خودرو نپرداخته است. تمام مدل ها این خودرو شامل دوربین عقب، هشدار خروج از خط، پرتوهای اتوماتیک، هشدار برخورد، تشخیص عابر پیاده و کنترل کروز انطباقی مجهز می شوند.

2018 Subaru Impreza(سوبارو ایمپرزا)

2018 Subaru Impreza
سوبارو ایمپرزا مدل 2018

سوبارو ایمپرزا عنوان ایمن ترین خودرو را از IIHS دریافت کرد.Impreza دارای یک دوربین عقب و سیستم نظارت بر نقطه کور است. شما همچنین می توانید فناوری Suite Suite EyeSight که شامل هشدار خروج از خط ،کنترل کروز و هشدار برخورد از جلو است را به خودروی خود اضافه کنید.

2018 Volkswagen Passat(فولکس واگن پاسات)

فولکس واگن پاسات مدل 2018
فولکس واگن پاسات مدل 2018

Passat امتیاز کامل آزمون تصادف را از NHTSA کسب می کند.و موفق به دریافت امتیاز خوب در پنج تست تصادف از IIHS می شود.Passat دارای یک سیستم پاسخ سقوط هوشمند است که چراغ خطر را فعال می کند، درب را باز می کند، و تا زمانی که کیسه های هوا آماده می شود، پمپ سوخت را خاموش می کند و همچنین این خودرو دارای یک دوربین عقب است. شما می توانید چندین ویژگی دیگر را نیز به فولکس واگن اضافه کنید که شامل هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عبور از عقب، نظارت بر زاویه های کور، کمک پارک، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب، کنترل کروز و هشدار برخورد از جلو میباشد.

2018 Subaru Legacy(سوبارو لگاسی)

سوبارو لگاسی مدل 2018
سوبارو لگاسی 2018

NHTSA پنج ستاره کامل را به سوبارو لگاسی میدهد و همچنین رتبه خوبی را در هر تست تصادفات انجام شده توسط IIHS کسب میکند،و به همین علت لگاسی جزو امن ترین خودروهای سال 2018 انتخاب شده است.تنها ویژگی امنیتی استاندارد در Legacy یک دوربین عقب است.و سیستم EyeSight سوبارو برای خریدارانی که مایل با استفاده از این تکنولوژی هستند موجود است که شامل کنترل کروز ، سیستم نگهدارنده خودرو بر روی خط و جلوگیری از برخورد در سرعت کمتر از 30 مایل در ساعت است.

به پایان لیست ایمن ترین خودروهای سال 2018 رسیدم امیدوام که این مطالب برای شما مفید بوده  باشد.

 

10 کشور با بیشترین تلفات جاده ای سریعترین خودروهای جهان سال 2017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *