فوتبال ایران

ایران به مرحله بعدی جام‌جهانی صعود می‌کند؟

ایران به مرحله بعدی جام‌جهانی صعود می‌کند؟

به گزارش باارزش مدتی قبل در یک نظرخواهی از شما پرسیدیم شانس صعود تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی جام جهانی را چه قدر می دانید؟

تیم ملی ایران در گروه دوم جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است و باید با این تیم‌ها رقابت کند.ایران با کادرفنی جدید و کارلوس کی روش راهی این مسابقات می‌شود. کاربران خبرآنلاین در همین رابطه به این سوال که به نظر شما آیا ایران می‌تواند برای نخستین بار از گروهش صعود کند یا خبر؟ پاسخ های متفاوتی دادند.

کاربری نوشت: «برای چه باید صعود کنیم؟ احساسی نظر ندهیم.»، کاربری دیگری که معتقد به توانایی صعود تیم ملی بود نوشت: «بسیار بالا، به‌دلیل انگیزه و تکنیک و تاکتیک بالای بازیکنان تیم ملی و مربی خوب و کاردان صعود می کنیم.»

یک کاربر با اعتراض به شرایط آماده سازی تیم ملی نوشت: «صفر درصد، با این تدارکات و اردوها معلوم است که حریف انگلیس و ولز نمی‌شویم و اگر مقابل آمریکا هم نتیجه ای گرفتیم بخاطر غیرت بچه هاست.»

کاربری دیگر نوشت: «باید به دید یک بازی فقط نگاه کرد، چون حتی روی کاغذ هم آمار و ارقام زیاد نفع ایران نیست دیگر در عمل بماند.»

کاربری با اشاره به مسائل روانی پاسخ داد: «اگر تیم ایران آن انسجام و کیفیت همشگی خود را داشته باشد و به خودباوری برسد واعتماد بنفس بچه ها تقویت شود ۸۰ درصد به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.»

کاربر دیگری در کنایه به مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال نوشت: «برای چه صعود نکند؟! شما هزینه هایی که برای تیم های دیگر شده است را ببینید؛ برنامه های آنها را ببینید، ما را ببینید. اگر اجازه می دادند مسئولین ما فوتبال آنها را مدیریت می کردند قطعا جام جهانی پربارتری داشتیم چه بسا در طول تاریخ این جام جهانی سرآمد می شد. ما قطعا از گروهمان صعود خواهیم کرد چون دهه ها است که بهتری و بالاتری و سرآمدی را در ته جداول شاخص های جهانی تجربه می کنیم و از نظر مسئولین این یعنی بهترین! این یعنی صعود! این یعنی وضعمان خیلی خوبه که هیچ از دنیا هم بهتره!»

کاربری رفتن اسکوچیچ از تیم ملی را نادرست دانست و نوشت: «سلام و درود دوست داشتم اسکوچیچ را در این میدان می دیدم که با این چالش چگونه روبرو می شد.این نتیجه تلاش این مربی و شناخت روحیه بازیکنانش بوده ، الان جام جهانی اون لطف همیشگی را ندارد بماند ، بهترین مربی های دنیا بیایند ولی جایش غصبی هست. کار آن کرد که تمام کرد».

کاربر دیگری هم با تایید این نظر نوشت: «با این نامردی که تاج و فدراسیون و کی روش در حق اسکوچیچ مربی قبلی کردن و هیچکس ریسک نکرد مربی‌گری تیم ملی رو قبول کنه، اتفاقا اون بنده خدا قبول کرد و خیلی هم زود تیم را به جام جهانی برد.»

کاربری دیگر در انتقاد به نبود برخی از بازیکنان در تمرینات و لیست احتمالی تیم ملی نوشت: «تیمی که شایسته ترین نفرات مثل محبی، حردانی و مهدی پور در ترکیبش نباشه باید ببازد.»

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *