فوتبال ایران

انصراف یک گزینه دیگر از هدایت تیم ملی/امیر قلعه‌نویی از تصمیمش صرف نظر کند!

هفته گذشته فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به چند گزینه داخلی از آنها خواست تا برنامه خود برای هدایت تیم ملی را ارائه کنند. یکی از این گزینه‌ها مهدی تارتار بود که در ۱۵ سال اخیر در لیگ برتر ایران شاغل بوده است.

در حالی که او تاکنون در این خصوص سکوت کرده بود اما حالا با پستی اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است. تارتار در این پست به غیبت علی دایی و یحیی گل‌محمدی اشاره کرده و این موضوع سوال برانگیز و تعجب آور دانسته است.

او همچنین از امیر قلعه نویی خواسته تا از تصمیم خود برای کناره‌گیری از جمع گزینه‌ها صرف نظر کند اما در عین خود اعلام کرده که باتوجه به تعهد کاری به ذوب‌آهن و سایر موارد، قصد ندارد برنامه خود را به فدراسیون ارسال کند.

پست مهدی تارتار را در ادامه می‌خوانید:

با سلام خدمت همه هموطنان عزیز و مردم دوست داشتنی کشورم

هفته گذشته من نیز همچون سایر گزینه‌ها، نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر ارائه برنامه برای هدایت تیم ملی فوتبال را دریافت کردم که باتوجه به قید محرمانه بودن این نامه، ترجیح دادم واکنشی به آن نداشته باشم. اما حالا دوست دارم از مسئولان فدراسیون فوتبال از این بابت تشکر کنم. همچنین و ضمن احترام به تمام مربیان خارجی که به نظرم حضور آنها باعث پیشرفت فوتبال ایران (بازیکنان و مربیان) می‌شود، دوست دارم از مسئولان فدراسیون بابت اعتماد به سرمربیان ایرانی تشکر کنم.

برای من، حضور در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورم مایه مباهات است و از این بابت بسیار خوشحالم. این برای من که از کودکی همراه و هوادار تیم ملی بودم، باعث افتخار است اما برایم جای سوال و تعجب دارد که چرا در بین گزینه‌ها نام دو چهره مهم مربیگری فوتبال ایران، علی دایی و یحیی گل‌محمدی، قرار ندارد؟ بی تردید حضور آنها می‌توانست به سود فوتبال ایران باشد و ای کاش میشد در این مقطع حساس از تجربه این دو مربی عزیز و با تجربه استفاده نمود، ضمن خسته نباشید به دوست و همکارم یحیی گل‌محمدی برای تلاش‌هایش در پرسپولیس، امیدوارم علی دایی عزیز و دوست‌داشتنی نیز هرچه زودتر به صحنه فوتبال ایران بازگردد،همچنین از امیر خان قلعه‌نویی تقاضا دارم در صورت امکان از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کناره‌گیری نکنند.

با این حال اما باتوجه به تعهد کاری که در تیم فوتبال ذوب‌آهن نسبت به مدیران این باشگاه، بازیکنان، هواداران و کارگران زحمتکش کارخانه دارم و همچنین سایر موارد، باید انصراف خود از حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال را اعلام کنم. مدیران باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن در این مدت حمایت خوبی از کادرفنی تیم داشتند و من هم به عنوان سرمربی، تعهد کاری و اخلاقی خود نسبت به آنها را حفظ خواهم کرد.

همچنین باتوجه به فشردگی تمرینات در روزهای اخیر و تمرکز روی بازی حساس تیممان مقابل مس کرمان، فراغت لازم برای تهیه و ارائه برنامه موردنظر مسئولان فدراسیون فوتبال را نداشته و از این بابت معذرت خواهی می‌کنم.

در پایان امیدوارم مسئولان فوتبال ایران بعد از بررسی همه جوانب، بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی بزرگسالان و همچنین تیم فوتبال امید انتخاب نمایند. فوتبال ملی ایران در مقطع حساسی است و به عنوان یک ایرانی و هوادار تیم ملی، امیدوارم فوتبال ملی ایران برای جام ملتهای آسیا، مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک، به بهترین شکل آماده شود.

انصراف یک گزینه دیگر از هدایت تیم ملی/امیر قلعه‌نویی از تصمیمش صرف نظر کند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *