فوتبال ایران

انتقال پول طلبکاران خارجی استقلال این بار چگونه بی دردسر انجام شد؟

با اعلام رسمی باشگاه استقلال سرانجام بدهی ۳ طلبکار خارجی این باشگاه و در راس آن‌ها، استراماچونی سرمربی اسبق آبی‌ها پرداخت شد تا هواداران این تیم بابت جرائم فیفا نگرانی نداشته باشند.

این در حالیست که باشگاه استقلال در چندسال اخیر برای انتقال پول به خارج از کشور دچار مشکل بود اما این بار بدون دردسر این اتفاق افتاد که در جای خودش قابل توجه است.

پس از اخذ مجوزهای لازم برای تامین پول مورد نیاز، پرداخت و انتقال پول برای تسویه بدهی‌های خارجی باشگاه استقلال به طور کامل توسط بانک شهر انجام شد و این بانک از طریق کارگزاری‌های خودش در امارات و قطر، مطالبات سه طلبکار استقلال را به صورت مستقیم به حساب آن‌ها واریز خواهد کرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد برخلاف سنوات گذشته که انتقال پول از طریق صرافی‌ها و حتی افراد متفرقه انجام می‌شد و همواره دردسرها و حواشی مختلفی را برای استقلال به وجود می‌آورد، این بار استفاده از یک روش مطمئن باشگاه استقلال را از دردسرهای بعدی که در گذشته دیده شده، نجات داده است.

قرار است هفته آینده و با پایان یافتن تعطیلات، بانک شهر پس از دریافت تاییدیه واریزها، اسناد مربوطه را در اختیار باشگاه استقلال قرار بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *