فوتبال ایران

امیدهای استقلال برای برگشت به آسیا زنده شد

فرشید سمیعی در خصوص وضعیت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال اصلا نمی‌تواند الان حذف شود چون اظهار نظر اواخر خرداد صورت می‌گیرد. این داوری که بارگذاری‌ها آیا کافی بوده یا نبوده بعد از ۲۵ خرداد صورت می‌گیرد.

وی افزود: به غیر از آیتم مالی، چهار آیتم دیگر هست. باید کلیه این بارگذاری‌ها تا ۲۵ خرداد انجام شود و بعد از آن AFC از طریق کمیته مجوز حرفه‌ای و بدوی می‌گوید که وضعیت باشگاه‌ها به چه صورت است.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد ابلاغ رای پرونده استراماچونی توسط کمیته انضباطی فیفا، گفت: باشگاه از طریق حقوقی درخواست گرندز رای کرده تا جزئیات رای ابلاغ شود. وقتی جزئیات رای ابلاغ شود قطعا باشگاه اعتراض می‌کند اما این اعتراض مانع از اجرای حکم در قسمت بسته شدن پنجره نمی‌شود. در خصوص مالی و جریمه ۳۰هزارفرانکی تعلیق می‌کند. به اعتراض رسیدگی می‌شود اما در قسمت غیرمالی رای اجرا می‌شود و اعتراض باشگاه مانع اجرا نیست مگر اینکه هرچه زودتر بدهی پرداخت شود.

سمیعی درمورد زمان برگزاری مجمع باشگاه استقلال، عنوان کرد: آنطور که در سایت کدال اعلام شده ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود. با حضور سه وزیر اقتصاد و دارایی که برخی مسائل را به سازمان خصوصی سازی تفویض کرده، وزیر دادگستری و وزیر ورزش، در آنجا برای هیات مدیره تصمیم گیری می‌شود ‌ هیات مدیره هم در مورد مدیرعامل تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات بین استقلال و خصوصی سازی حل می‌شود، گفت: به هرحال آن‌ها مدعای مواردی بودند طبق مدارک و مستنداتی که ارائه کردند. مدیرعامل سابق باشگاه هم مدارک و مستنداتی داشت که نهایتا این امر به دادگاه محول می‌شود و آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا رای قضایی صادر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *