فوتبال ایران

امضای رسمی استقلال پای نامه میزبانی پرسپولیس

برگزاری دیدار پیکان – پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به یک معضل تبدیل شده که اوج آن پس از پایان جلسه شورای تامین و اعلام ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری و حضور تماشاگران در این دیدار بود. دلیل به وجود آمدن این معضل هم این بود که ورزشگاه خانگی پیکان، ورزشگاه شهید دستگردی اعلام شده است؛ ورزشگاه خالی از تماشاگری که در هفته بیستم میزبان بازی پیکان – استقلال بود. به همین دلیل باشگاه استقلال خواهان برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایط مساوی با آن دیدار است.

در ساعات پایانی دیروز (پنجشنبه) بیانیه‌های مختلفی از سوی سازمان لیگ فوتبال، باشگاه استقلال و باشگاه پیکان منتشر شد. ابتدا سازمان لیگ فوتبال پس از مصاحبه‌های تندی که استقلالی‌ها انجام دادند، عنوان کرد که برگزاری بازی پیکان – پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگر، تصمیمی بوده که با رضایت باشگاه استقلال گرفته شده است. با این حال پس از صدور این بیانیه، باشگاه استقلال به طور کلی این ادعا را تکذیب کرد و از طرف دیگر، باشگاه پیکان اعلام کرد که ترجیح آن‌ها در ابتدای امر بازی در ورزشگاه انقلاب کرج بود اما پس از این که میزبانی در این ورزشگاه منتفی شد، تصمیم را به سازمان لیگ فوتبال محول کرده و نهایتا دخالتی در تصمیم شورای تامین برای برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداشته است.

جلسه پنجشنبه شورای تامین به مدت سه ساعت طول کشیده که این جلسه با حضور مدیران استقلال و پرسپولیس و در غیاب باشگاه پیکان برگزار شده است. دلیل غیبت باشگاه پیکان در جلسه شورای تامین، نامه روز سه‌شنبه این باشگاه به سازمان لیگ فوتبال است؛ باشگاه پیکان به عنوان میزبان دیدار با پرسپولیس در نامه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید به سازمان لیگ اعلام کرده که با برگزاری این دیدار در هر ورزشگاه مدنظر سازمان لیگ و با حضور تماشاگر مشکلی ندارد. تنها دغدغه باشگاه پیکان در این نامه، در نظر گرفته شدن حق این باشگاه به عنوان میزبان از درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی بوده است. در نتیجه باشگاه پیکان براساس این نامه خود را تابع تصمیم سازمان لیگ اعلام کرده است.

عکس| امضای رسمی استقلال پای نامه میزبانی پرسپولیس/ نامه باشگاه پیکان به سازمان لیگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *