فوتبال ایران

اعتراف بزرگ کمک داور مقابل بازیکن اخراجی ملوان

مجید عیدی پس از شکست 2 بر صفر ملوان مقابل استقلال، در مورد صحنه اخراج خودش، اظهار داشت: اگر این صحنه برعکس اتفاق می‌افتاد، داور کارت نمی‌داد. به پیام حیدری گفتم که جواب داد من این صحنه را ندیدم. به کمک داور هم گفتم کارت داشتم و شدت برخورد به حدی نبود که به من کارت بدهید. او هم گفت نمی‌دانستم کارت داری در غیر این صورت به داور می‌گفتم کارت دوم را ندهد.

وی افزود: پس از آن صحنه فشار استقلال روی دروازه ما زیاد شد و به برتری رسید. از کادرفنی و بازیکنان ملوان عذرخواهی کرده و امیدوارم بتوانم جبران کنم. جام حذفی برای ما تمام شد و امیدوارم بتوانیم در لیگ موفق باشیم.

مدافع ملوان درخصوص ناراحتی مازیار زارع در نشست خبری پس از بازی، عنوان کرد: همه ناراحت بودیم بابت اتفاقی که افتاد. امیدوارم در لیگ جبران کنیم.

عیدی درخصوص اینکه آیا در آن صحنه نمی‌دانست یک کارته است، توضیح داد: می‌دانستم کارت دارم اما شدت صحنه جوری نبود که بخواهد اخطار دوم را بدهد. کمک داور هم گفت اگر می‌دانستم کارت داری به داور می‌گفتم کارت دوم را ندهد ولی این اتفاق افتاد. البته کارت زرد اول من درست بود.

وی درمورد اینکه آیا پیام حیدری با ملوان مشکل دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه مشکلی دارد ولی در آن صحنه می توانست با من مدارا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *