فوتبال ایران

اشتباه عجیب بازیکن استقلال در زمان فسخ قرارداد

عزیزبک آمانوف مدتی است در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند و با حضور در تمرینات تیم نسف قارشی ازبکستان درخواست رسمی فسخ قرارداد یک‌طرفه را ارائه کرده است. او از باشگاه استقلال نیز به فیفا شکایت کرده و خواهان دریافت مطالبات خود شده است.

بر اساس قرارداد آمانوف، باشگاه استقلال باید مبلغی را به این بازیکن تا نیم‌فصل پرداخت می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد و هافبک ازبکستانی نیز اخطاری را تنظیم کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات تا زمان مقرر قراردادش را می‌تواند یک‌طرفه فسخ کند.

اگرچه آمانوف ادعا کرده که اخطار خود درباره فسخ قرارداد را به مسئولان باشگاه استقلال رسانده، اما مدیران باشگاه مدعی هستند که چنین اخطاری هرگز به دست آن‌ها نرسیده است!

این در شرایطی است که آمانوف و مدیربرنامه‌هایش مدعی‌اند این ایمیل ارسال شده است! حالا اما مشخص شده که آمانوف به جای ایمیل رسمی باشگاه استقلال، اخطار (نوتیس) خود را به ایمیل یکی از روزنامه‌های هواداری ارسال کرده است.

این روزنامه که از سال‌ها قبل با مدیرمسئولی علی فتح‌الله‌زاده فعالیت می‌کرد، مدت زیادی است اینترنتی شده و حالا مشخص شده آمانوف اشتباهاً ایمیل اخطار خود را به ایمیل آن روزنامه به جای باشگاه استقلال ارسال کرده است.

مدیران استقلال حالا قصد دارند مستندات خود را در این خصوص به فیفا ارائه کنند. آن‌ها به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی اعلام خواهند کرد که آمانوف ایمیلی مبنی بر اخطار بابت مطالباتش ارسال نکرده و چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد. بی‌شک کمیته انضباطی فیفا همه جوانب را در نظر خواهد گرفت و حکم را صادر می‌کند. اینکه حکم صادره به سود کدام طرف است، مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *