اخباراخبار ورزشیفوتبال ایران

استقلال4 نساجی 0 ، استقلال در فینال جام حذفی

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت. آرش رضاوند، علیرضا ابراهیمی (مدافع نساجی) و محمد محبی دو بار گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.استقلال4 نساجی 0 ، استقلال در فینال جام حذفی

استقلال4 نساجی 0 ، استقلال در فینال جام حذفی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی‌بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.

 

دقیقه 4: یک ارسال زمینی از ارسلان مطهری به محوطه جریمه، به قایدی رسید اما این بازیکن با یک حرکت دامی زیبا، توپ را رها کرد تا به سلمانی برسد ولی ضربه او کم جان بود و حقیقی آن را به راحتی مهار کرد.
دقیقه 7: آرش رضاوند با یک حرکت پا به توپ تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 11: کرنر ارسالی بازیکنان نساجی با ضربه سر بسیار بد حامد شیری همراه شد و توپ از خط طولی به بیرون رفت.
دقیقه 12: مهدی قایدی پس از یک سر توپ، سیداحمد موسوی را از پیش رو برداشت که شوت محکم این بازیکن با تکل علیرضا ابراهیمی دور شد.

دقیقه 14: محمد محبی با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه شد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 17: غلامعلی بیگی در پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 20: مهدی مهدی پور پس از دریافت پاس سلمانی روی قوس محوطه جریمه، با چرخشی دیدنی ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ او با اختلافی میلی متری از کنار تیرک به بیرون رفت.
دقیقه 22: مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که شلیک دیدنی او با واکنش فوق العاده علیرضا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه 23: ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی قوس محوطه جریمه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که آرش رضاوند با حضور به موقع در دهانه دروازه، با ضربه سر دروازه نساجی و حقیقی را باز کرد

دقیقه 26: ارسلان مطهری روی اشتباه مدافعین حریف صاحب توپ شد که شوت او از کنار دروازه راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 32: نساجی روی یک ضدحمله سرعتی صاحب موقعیت شد که شوت رضا جعفری با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: آرش رضاوند با توپ گیری خوب از سعید غلامعلی بیگی، قصد داشت با یک پاس در عمق، مهدی قایدی را صاحب توپ کند که با تکل علیرضا ابراهیمی مسیر توپ عوض شد و علیرضا حقیقی که برای گرفتن توپ از دروازه خارج شده بود، نتوانست روی تغییر مسیر ناگهانی توپ واکنش خوبی نشان دهد و توپ وارد دروازه شد.

دقیقه 41: حامد شیری پس از دفع توپ ناقص مدافعان استقلال توانست دروازه حسینی را باز کند ولی کمک داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود.
دقیقه 42: استقلالی ها صاحب یک کرنر شده و با شروع سریع قصد داشتند دروازه نساجی را باز کنند که ضربه محکم محبی در دهانه دروازه با برخورد به یکی از مدافعان راهی کرنر شد.
دقیقه 45: جعفر سلمانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که شوت او با اختلاف ناچیزی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45+3: مهدی قایدی از سمت راست یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه او نزدیک بود مستقیما به گل تبدیل شود ولی به شکل خطرناکی روی تور دروازه فرود آمد.

دقیقه 57: پس از شوت مهدی قایدی که توسط مدافعین نساجی دفع شد، توپ به خود این بازیکن رسید و او مهدی پور را صاحب موقعیت کرد. این بازیکن نیز با یک پاس، حردانی را از سمت راست به راه انداخت که شوت او پس از واکنش علیرضا حقیقی به تیرک دروازه برخورد کرد و مقابل محبی قرار گرفت که بازیکن بوشهری آبی ها با یک ضربه سر، دروازه نساجی را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 60: شوت صالح حردانی از سمت راست، پس از برخورد به پای مدافع نساجی، برابر قایدی قرار گرفت که ضربه این بازیکن در برابر دروازه، به بیرون رفت.
دقیقه 75: پاس خوب زبیر به سمت چپ، نصیب جلالی شد و او با عبور از سد مدافع روبروی خود، یک پاس خوب را برای شهباززاده ساخته و پرداخته کرد که شوت سجاد از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: بازیکنان نساجی موقعیت فوق العاده ای را از دست دادند. یک ارسال به روی دروازه پس از برخورد به بازیکنان داخل محوطه جریمه، به علی داوران رسید ولی توپ روی پای او جفت و جور نشد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 79: روی اشتباه و تعلل مدافعین استقلال و در صدر آنها رافائل سیلوا، آداما نیان صاحب موقعیت شد ولی ضربه او با واکنش حسینی راهی کرنر شد.
دقیقه 83: یک ارسال کرنر به روی دروازه استقلال پس از ضربه سر محمدرضا مهدی زاده، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: روی پاس دیدنی قایدی، محمد محبی با عبور از خط دفاعی حریف در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت که ضربه چیپ او با کمترین فاصله ممکن به بیرون رفت.

دقیقه 88: وینگر بوشهری یک دقیقه پس از موقعیتی که از دست داد، دقیقا به همان شکل به گل رسید. پاس در عمق سجاد شهباززاده به محبی رسید و او در مصاف تک به تک با حقیقی، با یک ضربه چیپ توانست دروازه حریف را باز کرده و تیمش را به گل چهارم برساند.

دقیقه 90+3: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر محمد محبی از کنار دروازه به بیروت رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *