فوتبال ایران

استقلال مقابل پرسپولیس چه برگ برنده ای دارد؟

مهدی پاشازاده درباره دیدار یکشنبه هفته آینده تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: این دربی می‌تواند یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ این دو تیم باشد، چون تیم برنده‌ می‌تواند قهرمان لیگ شود اما تساوی به سپاهان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط هر دو تیم خوب است، تصریح کرد: حساسیت بازی بالاست و تیمی برنده این دوئل است که بتواند به این جو سنگین غلبه کند. استقلال با همه مشکلاتی که دارد خوب کار می‌کند. پیروزی پرگل قبل از دربی روحیه‌بخش است و امیدوارم به سود استقلال باشد. استقلال از خط حمله خوبی سود می‌برد در حالی که پرسپولیس خط دفاعی خیلی خوبی ندارد و همین موضوع می‌تواند برگ برنده شاگردان ساپینتو باشند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص شایعات تبانی در دیدار آبی‌پوشان مقابل هوادار گفت: اینها حواشی قبل از دربی است. در بازی چنین چیزی نبود و قطعاً اگر موردی بود کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ورود می‌کردند. خط حمله استقلال پرقدرت است و تیم هوادار از هم پاشیده بود. استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و انگیزه‌اش بالاست و در راه درستی قدم برمی‌دارد. همه چیز برای پیروزی این تیم در دربی مهیاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *