فوتبال ایران

استقلال به دنبال شکستن طلسم ۱۸۰ دقیقه‌ای!

دیدار برگشت تیم استقلال مقابل پیکان در فصل گذشته لیگ برتر در حالی به پایان رسید که این دو تیم با نتیجه بدون گل در استادیوم آزادی به کار خود پایان دادند. آن مسابقه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر گذشته برگزار شد که رافائل سیلوا در دقیقه ۴۱ از زمین مسابقه اخراج شد و استقلال فرهاد مجیدی ۴۹ دقیقه ۱۰ نفره با تیمی که در آستانه کسب عنوان قهرمانی بود نتوانست پیکان را شکست بدهد یا لااقل دروازه اش را باز کند.

این دو تیم در هفته پنجم دور رفت نیز بار دیگر به مصاف هم رفتند که این بار استقلال با ساپینتو ۹۰ دقیقه نتوانست دروازه پیکان را باز کند و البته گلی هم نخورد تا مانند بازی برگشت فصل بیست و یکم، طلسم گل نزدن استقلال به پیکان به ۱۸۰ دقیقه در دو بازی متوالی لیگ برتری برسد.

این دو تیم پیش از این دو دیدار لیگ برتری، ۱۹ دی ماه سال ۱۴۰۰ در چارچوب رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که استقلال با تک گل امیر ارسلان مطهری موفق شده بود پیکان را شکست بدهد. اما پس از آن و در چارچوب دو دیدار لیگ برتری هر دو بازی شان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

قطعا اگر استقلال بتواند تیم دفاعی مجتبی حسینی را شکست بدهد یا دروازه‌اش باز کند طلسم قفل دروازه تیم پیکان را پس از مدتها خواهد شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *