فوتبال ایران

استقلال بر سردوراهی جذب ستاره یک میلیون دلاری

هرچه به پایان مهلت قرارداد قرضی مهدی قایدی نزدیک می‌شویم این بازیکن بیش از پیش مورد نظر باشگاه‌های اماراتی قرار می‌گیرد. با توجه به حضور فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات و نتایجی که با تیم اتحاد کلبا در این کشور کسب کرده بار دیگر توجه اهالی فوتبال این کشور به ستاره‌های ایرانی جلب شده است.

درخشش مهدی قایدی در هفته‌های اخیر فارغ از گلزنی و گرفتن پنالتی برای تیم استقلال, باعث شده توجه برخی از تیم‌های اماراتی که اغلب در نیمهٔ پایینی جدول قرار دارند دوباره به سوی این بازیکن جلب شود.

مهدی قایدی ابتدای فصل بیست و یکم لیگ برتر با انتقال قرضی به باشگاه شباب الاهلی امارات رفت اما پس از ناکامی در اولین فصل قرارداد پنج ساله‌اش به صورت قرضی دوباره به استقلال برگشت. این بازیکن که از ابتدای دور برگشت مجدداً به همان بازیکن خطرناک، گلزن، گل ساز و پنالتی گیر تبدیل شده، تا تیرماه سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد داشته و پس از آن بازیکن باشگاه شباب الاهلی است. ستاره استقلالی که در دیدار با نساجی هم یکی از مهره‌های اصلی در پایه ریزی حملات استقلال به شمار می‌رفت بار دیگر زیر ذره بین ایجنت‌های اماراتی بود.

با توجه به فاصله کم باقی مانده تا پایان لیگ برتر جاری و قرارداد این بازیکن با استقلال به نظر می‌رسد باشگاه استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد قایدی داشته باشد. این بازیکن در فصل جاری با رقم ۸۵۰ هزار یورو به استقلال برگشته که با احتساب قیمت یورو در بازار ارز ایران مبلغ قراردادش برای این باشگاه سر به فلک میزند. به همین خاطر و از آنجایی که بعید است این بازیکن بخواهد نسبت به قراردادش با استقلال تخفیف آنچنانی بدهد و اگر قرار بر افزایش ۲۰ درصدی قرارداد قایدی با استقلال هم باشد این رقم چیزی در حدود یک میلیون دلار برای فصل آینده خواهد شد. رقمی که بعید است مدیران باشگاه استقلال و از آن بالاتر اعضای مجمع باشگاه استقلال نسبت به آن راضی باشند. مجموعه ای که همین حالا بابت پرداخت نشدن پول آندره‌آ استراماچونی به شدت به دردسر افتاده است. اما از سوی دیگر با شمارش معکوس پایان مهلت قرارداد قرضی فوق‌ستاره بوشهری اش هم نزدیک می‌شود. بازیکنی که خیلی‌ها معتقدند این روزها استقلال روی کاکل این بازیکن نتیجه می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *