فوتبال ایران

استقلال با پیکان به صدر رسید!

به گزارش باارزش ، تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۹ بازی پاس رضاوند به نزدیکی‌های جناح چپ در محوطه پیکان به مهدی قائدی رسید و او با حرکت در عرض و ضربه پر قدرت و دقیق توپ را به تور رساند و شیرجه بلند رشید مظاهری را بی اثر کرد.
دقیقه ۵ ضربه پرقدرت و از راه دور تمیروف با پای چپ به سمت دروازه استقلال با واکنش درازکش حسینی در اختیار دروازه‌بان استقلال قرار گرفت.
در دقیقه ۲۰ کار ترکیبی زیبای بازیکنان استقلال منجر به ورود قائدی به محوطه پیکان و پاس کات بک او شد اما توپ بعد از برخورد با بازیکن پیکان در اختیار مظاهری قرار گرفت. بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند توپ با دست بازیکن پیکان برخورد داشته اما داور دستور به ادامه بازی داد.
تمیروف در دقیقه ۲۷ باز هم با پای چپ و از نزدیکی‌های محوطه استقلال ضربه پرقدرتی را به سمت دروازه حسینی زد اما توپ به شکل خطرناکی با اختلاف کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی برای بازیکنان پیکان و از فاصله تقریبا ۳۰ متری به سمت دروازه استقلال زده شد اما سید حسین با شیرجه به سمت چپ خود توپ را دفع کرد.
دقیقه ۳۵ خطا روی قایدی در نزدیکی‌های محوطه پیکان باعث شد سعید مهری پشت توپ قرار بگیرد. ارسال او به نزدیکی‌های شش قدم رسید اما ضربه سر محبی با جایگیری خوب مظاهری در اختیار او قرار گرفت.
در دقیقه ۴۶: محمد محبی از راه دور و پای راست به سمت دروازه مظاهری شلیک کرد اما رشید با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد. در برگشت روی ضربه کرنر قایدی به سمت دروازه پیکان شوت زد ولی توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
اشتباه عجیب سیلوا در دقیقه ۵۶ در دور کردن توپ در درون محوطه استقلال باعث شد توپ درست پشت محوطه به ثابت ایمانی برسد و او با پای راست به سمت دروازه حسینی شلیک کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲ مهدی قائدی با کنترل خوب توپ وارد محوطه پیکان شد و پاس کات بک او در موقعیت مناسب و مقابل دروازه پیکان به محبی رسید اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

فرار قائدی در دقیقه ۷۶ از جناح چپ و ورود او به محوطه قایدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مظاهری با خروج به موقع توپ را درازکش را در اختیار گرفت.

خطای ثابت ایمانی د دقیقه ۸۴ روی جعفر سلمانی باعث شد ضربه ایستگاهی چسبیده به جناح راست محوطه پیکان به استقلال برسد. مهری توپ را به درون محوطه فرستاد اما تو با برخورد به بازیکن استقلال به نزدیکی های نقطه پنالتی رسید و شلیک بازیکن استقلال را مظاهری برگشت داد توپ برگشتی پشت محوطه به هر دانی رسید توپ ضربه بیرون پا رشید مظاهری را تسلیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *