فوتبال ایران

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

ایمان گودرزی؛ زمانی تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده است و مثل همیشه این مسابقات با آهنگ رسمی مراسم افتتاحیه را آغاز خواهد کرد، از آنجایی که قطر گرانقیمت ترین جام جهانی تاریخ فوتبال است پس باید حق بدهیم که یک آهنگ رسمی برای این مسابقات کم است. به همین دلیل قطری ها چهار آهنگ رسمی در این رقابت ها خواهند داشت، در این رویداد، طبق معمول، تعدادی از هنرمندان و نوازندگان برتر پیش از افتتاحیه از هواداران پذیرایی می‌کنند. نورا فاتحی ستاره بالیوود و لیل بیبی خواننده آمریکایی از جمله هنرمندان مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ هستند که قبلا تایید شده اند. لیل بیبی یکی از آهنگ های این مسابقات به نام “دنیا مال توست” را نیز تولید کرده که یکی از آهنگ های رسمی قطر ۲۰۲۲ نیز به حساب می‌آید. فاتحی همچنین در یکی دیگر از آهنگ های رسمی این مسابقات در کنار منال و رحمه حضور دارد.

دیگر هنرمندان مشهوری که هنوز تایید نشده اند عبارتند از گروه محبوب کره ای BTS، خواننده کلمبیایی کلمبیایی شکیرا، کیز دنیل هنرمند نیجریه ای و دوا لیپا خواننده بریتانیایی.
طبق اعلام فیفا، این مراسم حدود یک ساعت قبل از بازی افتتاحیه برگزار خواهد شد. همچنین شامل سرود رسمی، آهنگ‌هایی از موسیقی متن و طلسم مسابقه خواهد بود.

در این دوره به طور خاص، چهار آهنگ رسمی وجود خواهد داشت که در ادامه به طور کامل آنها را بررسی خواهیم کرد؛

آهنگ شماره یک جام جهانی: هیا هیا

اولین آهنگ این مراسم در ماه آوریل منتشر شد و هیا هیا نام دارد که در زبان فارسی به معنای “با هم بهتر” است.

این آهنگ توسط کاردونا، دایدو و آیشا اجرا می شود و در موزیک ویدیو رسمی آن تصاویری از زین الدین زیدان، کافو، ادینسون کاوانی، کریستیانو رونالدو و دیگر ستارگان فوتبال دیده می شود.

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

کی مداتی، مدیر بازرگانی فیفا گفت: «این آهنگ با گرد هم آوردن خوانندگانی از قاره آمریکا، آفریقا و خاورمیانه، چگونگی انجاد بین موسیقی و فوتبال را به نمایش می‌گذارد.

آهنگ دوم جام جهانی: ارحبو

در این آهنگ سبک های مختلفی به کار گرفته شده است که قسمتی از آن شامل سبک رپ نیز می‌شود. گیمز و اوزونا آهنگ ارحبو را تولید کرده‌اند، این آهنگ در زبان فارسی به معنایه خوش آمدید است.

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

در موزیک ویدئوی این آهنگ استادیوم هایی که در ماه نوامبر و دسامبر میزبان مسابقات جام جهانی هستند به تصویر کشیده شده است که تلفیق جالبی را با موزیک به وجود آورده است.

آهنگ سوم جام جهانی: دنیا مال توست

آهنگ سوم به زبان انگلیسی خوانده شده است، نام آهنگ «دنیا مال توست» است و توسط لیل بیبی اجرا و تولید شده است.

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

این موزیک شامل قطعاتی از آهنگ معروف Tears for Fears “به نام “همه می خواهند بر جهان حکومت کنند” نیز می‌باشد.

آهنگ چهارم جام جهانی: آسمان را روشن کن

آهنگ چهارم نیز به زبان انگلیسی خوانده شده است. عنوان آهنگ “آسمان را روشن کنید” است. این اثر توسط چهار خواننده و ترانه سرای زن مشهور جهان عرب به نام های بلقیس، نورا فاتحی، منال و رحمه ریاد اجرا می شود.

از رقابت چهار آهنگ تا شایعه حضور شکیرا و BTS!

مانند سایر آهنگ‌ها، اشعار آن از این صحبت می‌کند که همه دنیا می‌خواهند دور هم جمع شوند.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *