فوتبال ایران

ادعای عجیب و قابل تامل یک بازیکن پرسپولیس در مورد لوکادیا

ادعای عجیب و قابل تامل یک بازیکن پرسپولیس در مورد لوکادیا

پرسپولیس بعد از سال‌ها بالاخره توانست در تابستان یک خرید خارجی خوب داشته باشد و یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی سابق برایتون، بوخوم و آیندهوون درحالی با قراردادی ۹۲۰هزار دلاری پرسپولیسی شد که عمر حضور این بازیکن به نیم‌فصل هم نکشید و خیلی زود راه لوکادیا و پرسپولیس از هم جدا شد. بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر درحالی با ارسال نامه ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد که حالا همه به دنبال دلایل این کار عجیب از سوی یک بازیکن حرفه‌ای می‌گردند.

در مورد اینکه چرا لوکادیا ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت، حرف و حدیث زیاد است ولی قطعا هیچ‌کس بهتر از همبازیان او نمی‌توانند در مورد این قضیه حرف بزنند. در همین مورد یکی از بازیکنان پرسپولیس که نمی‌خواست نامش فاش شود به ما گفت: «لوکادیا از همان اول با هیچکس گرم نمی‌گرفت و زیاد اهل معاشرت نبود. از همان اولین روزهایی که با پرسپولیس قرارداد بست، فقط در تمرین یکسری صحبت‌های معمول در فوتبال را انجام می‌داد و بعد هم خیلی زود تمرین را ترک می‌کرد.

او هیچ رفاقتی با بازیکنان نداشت و انگار خیلی دلش نمی‌خواست به بازیکنان نزدیک شود. او دلش می‌خواست کارهایی که در اروپا انجام می‌داد را در ایران هم انجام دهد ولی خب اینجا قوانین خاص خودش را دارد و محدودیت‌هایی وجود دارد.

از روزی که اینترنت در ایران خیلی ضعیف شد و اینستاگرام و واتس‌اپ فیلتر شد، رفتار لوکادیا هم تغییر کرد و کلا آدم دیگری شده بود. او ناراحت بود و کاملا این ناراحتی را بروز می‌داد. از این‌که نمی‌توانست با خانواده‌اش مثل قبل تماس بگیرد، خیلی کلافه و شاکی بود.

ما از همانجا فهمیدیم او رفتنی است چون تماس و ارتباط با دوستان و خانواده‌اش خیلی برایش مهم بود. او مدام می‌پرسید چطور می‌تواند به اینترنت وصل شود و با خانواده‌اش تماس بگیرد. لوکادیا حتی می‌گفت تحمل این اوضاع برایش غیرقابل‌تحمل است و این موضوع خیلی او را اذیت کرد و در آخر هم تصمیم گرفت ایران را ترک کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *