فوتبال ایران

اتفاق شگفت انگیز برای سرخ‌ها؛ نصف تیم کی‌روش پرسپولیسی هستند

اتفاق شگفت انگیز برای سرخ‌ها؛ نصف تیم کی‌روش پرسپولیسی هستند

در چند روز اخیر فهرست ۲۶ نفره نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سوی کارلوس کی‌روش معرفی و توسط فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. در این میان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص فهرست تیم ملی مطرح شده ولی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بدون در نظر گرفتن انتقاد های کارشناسان ، فقط روی کار خودش تمرکز دارد .

با این حال لیست ۲۶ نفره تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جالب توجه خواهد بود ، چراکه بازیکنان پرسپولیس لیست نهایی را قرق کردند.

در تیم پرسپولیس این فصل ، علیرضا بیرانوند ، مرتضی پورعلی گنجی ، میلاد سرلک ، وحید امیری و مهدی ترابی در لیست تیم ملی قرار دارند که از این جمع به جز مهدی ترابی ، هر ۴ نفر دیگر حضورشان در لیست ۲۶ نفره قطعی است و ترابی نیز به احتمال ۹۰ درصد نیز مسافر جام جهانی است.

در لیست تیم ملی لژیونرهایی به نام های شجاع خلیل زاده ، محمد حسین کنعانی زادگان ، صادق محرمی ، کریم انصاری فرد ، امیر عابدزاده ، احمد نورالهی و مهدی طارمی قرار دارند که همگی سابقه بازی با پیراهن سرخپوشان تهرانی را در کارنامه خود دارند و از این جمع بطور یقین کسی از فهرست اصلی کارلوس کی روش خط نخواهد خورد و اکثر آنها حتی بصورت فیکس نیز در قطر به میدان می روند.

نکته مهم دیگر حضور رامین رضاییان در لیست نهایی تیم ملی است ، مدافع راست با تجربه ای که ۴ سال پیش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در کارنامه خود دارد . اما همین بازیکن نیز سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد تا جمع پرسپولیسس های فهرست نهایی کی روش را در قطر کامل کند.

با این حساب اگر پرسپولیسی های این لیست را حساب کنیم ، ۱۳ پرسپولیسی در لیست ۲۶ نفره نهایی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر هستند که در نوع خود جالب است. در واقع باید گفت نصف فهرست نهایی کیروش را پرسپولیسی ها تشکیل می دهند که در نوع خود شگفت انگیز است.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *