فوتبال ایران

اتفاق تاریخی برای دو لژیونر ایرانی

در مسابقه فینال جام حذفی فوتبال یونان، تیم آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را مثل دیدارهای قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و از میلاد محمدی در لیست بازیکنان خود استفاده نمی‌کرد، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه پانتسالیکو شهر وولوس به مصاف تیم پائوک رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که اخیرا به قهرمانی در سوپر لیگ یونان دست پیدا کردند و بالاتر از پاناتینایکوس قرار گرفتند، امشب هم توانستند در یکی از جدال‌های سنتی فوتبال یونان از سد پائوک عبور کنند و با این برد ارزشمند دومین جام را در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به دست بیاورند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن علی‌رغم اینکه در دقیقه ۶ مدافع راست خود را با اخراج مستقیم از دست داد و ۱۰ نفره شد، در دقیقه ۲۶ توسط هارولد موکودی، مدافع میانی پیشتاخته‌اش، به گل اول دست یافت و با پیروزی یک بر صفر مقابل پائوک به رختکن رفت.

برتری یاران حاج‌صفی تا پایان مسابقه پابرجا بود که پائولو فرناندز، بازیکن تعویضی آ ا ک آتن موفق شد در دقیقه ۲+۹۰ کار را تمام کند و دومین گل تیمش را مقابل پائوک بزند.

تیم آ ا ک آتن پس از قهرمانی در سوپر لیگ با مدافعان چپ‌پای ایرانی خود، امشب هم با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پائوک توانست به دومین جام در این فصل برسد و در مسابقات حذفی هم قهرمان شود تا سال فوتبالی این تیم رؤیایی تمام شود.

دو گانه قهرمانی لیگ و حذفی در حالی برای احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آ ا ک آتن ثبت شد که هیچ‌یک از لژیونرهای ایرانی در این فصل نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند و سال گذشته صادق محرمی در کرواسی همراه با دینامو زاگرب چنین اتفاقی را تجربه کرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *