فوتبال ایران

آیا پیکانی‌ها جریمه می شوند؟ 

به گزارش باارزش ، پیکان در هفته بیست و نهم در اصفهان با حساب ۵ بر صفر مقابل سپاهان شکست را پذیرفت تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل بیست و دوم لیگ برتر، نتیجه عجیبی در پی داشته باشد. البته پیکان جدا از مصدومانی که داشت، با سه محروم به نام‌های ابراهیم صالحی، ساسان حسینی و بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد و در نیمه نخست، یک پنالتی حساس علیه این تیم سوت خورد و قبل از پایان این نیمه، شرزود تمروف از داور کارت قرمز دریافت کرد.

خودروسازان در نهایت ۵ گل خوردند تا همچنان روی نوار ناکامی و شکست حرکت کنند. این تیم که در دو هفته گذشته، جزو پرحاشیه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران به حساب می‌‎آمدند، با این شرایط احتمالا حواشی زیادی در روزهای آینده خواهند دید. حتی این احتمال جدی شده که اعضای این تیم با جریمه سنگینی در روزهای آینده بابت شکست‌های اخیر مواجه شوند.

گفتنی است پیکان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون، ۶ بازی در لیگ برتر انجام داده که حاصل آن یک برد برابر هوادار، یک تساوی مقابل نفت آبادان و چهار شکست برابر فولاد، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان بود. آنها همچنین مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حساب ۳ بر صفر شکست خوردند و در این ۷ بازی مجموع در لیگ برتر و جام حذفی، فقط یکبار موفق به گلزنی شدند. با این کارنامه، احتمالا باید منتظر جریمه اعضای تیم پیکان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *