اخبار کسب و کارها

آیا صرف هزینه برای سئو به صرفه است؟

صرف هزینه برای سئو

در بازاریابی هر شرکت، تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها به در آمد از وب‌سایت خود برسید. علاوه بر این، برخی از افراد به دنبال تبلیغات آنلاین هستند درحالی‌که برخی ترجیح می‌دهند پول خود را صرف سئو کنند. همان‌طور که می‌دانید، سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization و فرایندی است که به وب‌سایت شما اجازه می‌دهد در جستجوهای گوگل رتبه بالایی داشته باشد؛ بنابراین، صرف هزینه برای سئو باعث کسب رتبه بالا و رسیدن وب‌سایت شما به جایگاه مدنظرتان می‌شود. علاوه بر این، سئو سرمایه‌گذاری بوده که باید برای تمامی کسب‌وکارها انجام شود.

 

باید گفت که زمان، یک دارایی با ارزش در سئو سایت است و هر چه سرمایه‌گذاری در سئو را به تأخیر بیندازید، جذب مشتری برای وب‌سایتتان بیشتر طول می‌کشد؛ بنابراین، شرکت‌هایی که محصول یا خدمات موردنیاز مشتریان را ارائه می‌دهند باید سئو را به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود داشته باشند. اما برای دیدن نتایج دلخواه باید پول و زمان خود را در سئو سرمایه‌گذاری کرده و از آن نترسند. همچنین سئو، نیاز به صبر دارد؛ زیرا کسب رتبه بالا یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد. در نهایت، پیداکردن یک شرکت خوب برای سئوی سایت، اهمیت دارد؛ بنابراین، آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ در این مقاله به شما خواهد گفت که آیا صرف هزینه برای سئو به‌صرفه است یا خیر.

 

چرا باید برای سئو هزینه کرد؟

اولین چیزی که صاحبان کسب‌وکارها با شنیدن نام سئو می‌پرسند این است که آیا SEO واقعاً برای تجارت آن‌ها مفید خواهد بود؟ در پاسخ باید گفت که اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، سئو کاملاً می‌تواند به افزایش در آمد آن کمک کند. همچنین، اگر کسب‌وکار شما درحال‌رشد است، سئو مشکل‌تر خواهد بود. پس هر چه‌کار سخت‌تر باشد، هزینه بیشتری خواهد داشت و اگر تازه کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید، صرف هزینه برای سئو ممکن است ارزش نداشته باشد. پس تا زمانی که برای گشت‌وگذار در اینترنت، یافتن اطلاعات و تصمیم‌گیری برای خرید به گوگل و سایر موتورهای جستجو وابسته باشیم، سئو اهمیت خواهد داشت و این که آیا صرف هزینه برای سئو ارزش دارد یا نه به میزان برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی سئو بستگی دارد.

صرف هزینه برای سئو

پس می‌توان نتیجه گرفت که سئو تقریباً می‌تواند برای هرکسی مفید باشد. نکته مهمی که باید بدانید این است که سفارش سئو فرایند کوتاهی نیست و برای دیدن نتایج صفحه 1 ممکن است زمان زیادی را صبر کنید. داشتن وب‌سایت خود در صفحه 1 حتی برای چند کلمه کلیدی تضمین می‌کند که مشتریان بیشتری شما را به‌صورت آنلاین می‌یابند؛ بنابراین درآمد و روابط بیشتری با مشتری ایجاد می‌شود.

 

برای سئو چقدر هزینه کنیم؟

صرف هزینه برای سئو بر اساس صنعت و میزان رقابتی بودن هر کسب‌وکار بسیار متفاوت است. صرف‌نظر از بودجه شما، سئو می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر درآمد شما تأثیر بگذارد. کسب‌وکارهایی که در سئو سرمایه‌گذاری می‌کنند، از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. سئو تنها زمانی بسیار گران است که با صرف هزینه، نتیجه دلخواه برای کسب‌وکار به دست نیاید. اگر این‌طور باشد، باید استراتژی یا شرکت سئو خود را تغییر دهید، نه اینکه سئو را به‌عنوان جزئی از استراتژی بازاریابی خود کنار بگذارید. علاوه بر این، ازآنجایی‌که تبلیغات گوگل نتیجه سریع‌تری به اکثر کسب‌وکارها می‌دهد، گاهی اوقات به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری برتر نسبت به سئو در نظر گرفته می‌شود، اما در طولانی‌مدت این نتیجه پایدار نیست.

صرف هزینه برای سئو

تبلیغات و سئو، هر دو ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند، اما کاملاً متفاوت هستند. در واقع، به لطف صرف هزینه برای سئو، جریان ثابتی از ترافیک ارگانیک به وب‌سایت خود خواهید داشت. علاوه بر این، اگر کسب‌وکار شما به تکنیک‌های مختلف سئو مانند لینک بیلدینگ، بک‌لینک محتوانویسی و غیره نیاز داشته باشد، صرف هزینه برای سئو بیشتر خواهد شد. بااین‌حال، اگر فکر می‌کنید که تنها چند مورد از این خدمات برای سایت شما کافی است، می‌توانید مقداری از پول خود را پس‌انداز کنید و همچنان از مزایای سئو سایت بهره‌مند شوید و این نکته را به یاد داشته باشد که سئو تا زمانی وجود خواهد داشت که مردم به استفاده از موتورهای جستجو به‌عنوان ابزار ترجیحی خود برای کاوش در وب ادامه دهند.

 

سخن پایانی

به‌طورکلی، ما معتقدیم که سئو برای هر کسب‌وکاری ارزشمند است. سئو می‌تواند به شما و کسب‌وکارتان کمک کند تا درآمد بیشتری به دست آورید. مهم‌ترین چیزی که قبل از صرف هزینه برای سئو باید به آن توجه کنید این است که سئو یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و برای مشاهده نتایج احتمالاً، 12 ماه زمان لازم باشد. علاوه بر این، هنگامی که به دنبال یک آژانس سئو هستید، مطمئن شوید که این شرکت قابل‌اعتماد باشد؛ بنابراین، صرف هزینه برای سئو بسته به عوامل مختلفی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. یکی از عواملی که می‌تواند بر قیمت سئو تأثیر بگذارد، نوع کسب‌وکار شما است.

پس اگر یک کسب‌وکار محلی دارید و خدمات محدودتری را در چند منطقه محلی ارائه می‌دهید، سئوی شما نسبت به کسی که محصولات را به‌صورت آنلاین در یک وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌فروشد هزینه کمتری دارد؛ بنابراین، یکی از دلایلی که می‌توانید به آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ اعتماد کنید این است که ما مطالعات کاملی از SEO وب‌سایت داریم. پس اگر به سئو فکر می‌کنید، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهم نیست که کسب‌وکار شما در چه زمینه‌ای باشد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو حرفه ای، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *