فوتبال ایران

آمار عجیب یحیی گل محمدی در روزهای برد پرسپولیس

پرسپولیس در روزی که بازی تا ثانیه‌های پایانی مساوی بود با ضربه وحدت هنانوف جدال مهمی را برد تا کماکان نزدیکترین تعقیب کننده سپاهان صدرنشین باشد.

در روزی که پیروزی سپاهان مقابل هوادار در اصفهان قابل پیش‌بینی بود، شاید خیلی‌ها انتظار داشتند تراکتور مثل بازی رفت یقه پرسپولیس را بگیرد که این اتفاق رخ نداد و سرخپوشان همچنان در فاصله یک امتیازی با سپاهان قرار گرفت. یحیی گل محمدی این هفته هم مثل بازی‌های قبلی در کنفرانس مطبوعاتی پیش و پس از بازی شرکت نکرد تا شاید این طوری کمتر وارد حاشیه شود.

عجیب این که وقتی گل محمدی به کنفرانس می‌رفت بعضاً حرف‌هایی می‌زد که خیلی به سود پرسپولیس نبود. درست مثل نشست خبری قبل از بازی پاکو خمز که گفته بود داوران برای ما بر خلاف پرسپولیس پنالتی نمی‌گیرند، اما در طول بازی داور برای تراکتور پنالتی گرفت، ولی با این حال این تیم در خانه مغلوب پرسپولیس شد.

به نظر می‌رسد گل محمدی در هفته‌های اخیر به این نتیجه رسیده که اگر به کنفرانس نرود آرامش بیشتری دارد و اتفاقاً تیمش هم برنده می‌شود. پرسپولیس در سه بازی آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر ۱۰ گل به سپاهان، نفت مسجد سلیمان و تراکتور زده و حالا تبدیل به یک تیم کاملا هجومی شده است. تیمی که در صورت تکرار پیروزی مقابل سپاهان در بازی شنبه آینده شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

گل محمدی احتمالاً همین روند نشست خبری نرفتن را در بازی‌های بعدی هم ادامه خواهد داد تا شاید بردهای پیاپی پرسپولیس ادامه پیدا کند حتی از اطرافیان او شنیده می‌شود که شاید یحیی تا پایان لیگ قید حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی را بزند هرچند که به خاطر نرفتن او به نشست خبری، در پایان بازی با تراکتور حاشیه‌هایی هم در تبریز ایجاد شد، اما به هر حال برای گل محمدی مهمترین اتفاق کسب پیروزی در برابر شاگردان پاکو خمز بود و حالا او می‌تواند با خیالی آسوده تیمش را برای بازی حساس‌تر مقابل سپاهان آماده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *