فوتبال ایران

آل‌کثیر جانشین لوکادیا نیست

آل‌کثیر جانشین لوکادیا نیست

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه پرسپولیس یادآوری کرده است که جانشین یورگن لوکادیا باید یک مهاجم درجه یک خارجی باشد.

در شرایطی که طی دو بازی اخیر بعد از جدایی یورگن لوکادیا مهاجمان این تیم در گلزنی ناکام مانده‌اند، یحیی گل‌محمدی به دنبال تقویت تیمش در ادامه فصل است. در این رابطه سرمربی سرخپوشان نام عیسی آل‌کثیر را به باشگاه داده تا مذاکرات برای توافقات را صورت دهد.

آل کثیر که در ابتدای حضور در این تیم در نقش گلزن اول ظاهر شده بود و بعد از آن با محرومیتی عجیب شش ماه از میادین دور بود، در بازگشت نیز بار دیگر امیدوارکننده ظاهر شده بود. با این حال بدشانسی ادامه‌دار و مصدومیت رباط صلیبی او را از این تیم دور کرد. آل کثیر اکنون با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و به عنوان بازیکن آزاد و با توجه به خالی بودن لیست این تیم مذاکرات را استارت زده است. مذاکراتی که از چندی پیش زمزمه آن شکل گرفته بود و امروز به صورت رسمی استارت خورد.

عیسی آل کثیر ساعت ۱۷ روز سه شنبه گذشته و در سکوت خبری، طبق قرار قبلی با مدیران این تیم وارد ساختمان باشگاه شد و مذاکره نهایی خود را دنبال کرد. در این مذاکره توافقات ابتدایی صورت گرفته و قرار است طی روزهای آتی این موضوع نهایی شود اما… گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی برای جانشینی و پُر کردن جای خالی مهاجم هلندی، باید یک مهاجم خارجی باشد.

عیسی آل کثیر ماه‌ها به دلیل پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی به علاوه پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بازی رسمی انجام نداده و مثل هندوانه در بسته است. او باید پس از پشت سر گذاشتن این مصدومیت سنگین دوباره خودش را به یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها نشان دهد. این درحالی است که پرسپولیس در حال حاضر نیاز به مهاجمی ششدانگ در حد یورگن لوکادیا دارد تا برای این تیم گل بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *