اخبار کسب و کارها

آغاز طرح تضمین قیمت در رسپینا با خدمات ویژه + قیمت

فروش بلیط هواپیما رسپینا همراه با تخفیف و تضمین قیمت آغاز شده است. در این طرح مسافران می توانند بلیط را با کمترین قیمت ممکن برای تمامی مسیرها تا پایان سال 1401 رزرو کنند.

با آغاز طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما از تابستان امسال (1401) و استقبال زیاد مسافران، ‌رسپینا تصمیم به تمدید آن تا پایان سال جاری گرفته است. به همین منظور کسانی که قصد دارند برای سفر در تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنند می توانند از هم اکنون اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند و از این طرح نیز بهره مند شوند. در ادامه این مطلب با توجه به متن کامل خبر منتشر شده، به میزان تخفیف و نحوه برخورداری از آن پرداخته ایم.

آغاز طرح تضمین قیمت در رسپینا با خدمات ویژه + قیمت

گارانتی قیمت و میزان تخفیف بلیط هواپیما در طرح جدید رسپینا

میزان تخفیفی که رسپینا در این طرح برای بلیط های هواپیما در نظر گرفته، 2 الی 5 درصد بر روی هر بلیط است و علت متغیر بودن تخفیف در بلیط های هواپیما تفاوت در نوع پرواز است. به عبارت دیگر مسیرهای پر ترددی که با تقاضای زیادی از سوی مسافران همراه است درصد تخفیف کمتری به آن تعلق می گیرد و مسیرهای کم تردد که با کاهش تقاضا از سوی مسافران مواجه است دارای درصد تخفیف بیشتری هستند.

رسپینا علاوه بر تمام بلیط های هواپیمای خود را با بهترین قیمت به مسافران ارائه می کند، بهای آنها را نیز تضمین کرده است. به گونه ای که چنانچه مسافری بعد از خرید بلیط هواپیما از رسپینا همان بلیط را در سایت یا شرکت مسافربری دیگری با قیمت کمتر پیدا کرد، می تواند با کارشناسان پشتیبانی رسپینا تماس بگیرد و 2 برابر اختلاف قیمت بلیط را دریافت نماید.

میزان برخورداری پروازهای داخلی و خارجی از تخفیف بلیط هواپیما رسپینا

مسافران می توانند برای تمامی پروازهای داخلی و سفر از کوچک ترین شهرها به بزرگترین شهرها و بالعکس از تخفیف 2 الی 5 درصدی بلیط هواپیما رسپینا استفاده کنند. اما برای رزرو پروازهای خارجی تنها مسیرهای پر تردد که متقاضیان زیادی دارد شامل این تخفیف می شوند. به عنوان مثال برای سفر از مشهد و تهران به استانبول یا از تهران به نجف و. . . می توانند بلیط هواپیما را تا 5 درصد ارزان تر از سایر شرکت های مسافربری خرید کنند.

نرخ پروازهای سیستمی و چارتر در طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا

نرخ پروازهای سیستمی و چارتر در طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا

کلیه بلیط های سیستمی از طرح جدید فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا برخوردار می شوند و مسافران در صورت رزرو پرواز خود از بلیط های سیستمی رسپینا می توانند از تخفیف 2 الی 5 درصدی و تضمین قیمت این طرح نیز بهره مند شوند. پس باید هنگام خرید از وب سایت رسپینا دقت لازم را داشته باشند که تنها بلیط هایی که دارای برچسب تضمین قیمت هستند را رزرو کنند. اما بلیط های چارتر به دلیل نوسان قیمت و قوانین متفاوت شرکت های چارتر کننده قابلیت اعمال تخفیف و تضمین قیمت نیز ندارند.

مهلت استفاده از طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا

همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، در حال حاضر زمان استفاده از این طرح رسپینا تا پایان امسال تعیین شده است اما به دلیل وجود تقویم پروازی در سایت، امکان مشاهده پروازها تا 2 ماه آینده نیز فراهم شده است. بنابراین مسافران می توانند از همین الان برای سفرهای نوروزی خود از وب سایت رسپینا به آدرس اینترنتی respina24.ir بلیط هواپیما مورد نظر را رزرو کنند و علاوه بر برخورداری از تخفیف و تضمین قیمت بلیط ها موفق به خرید بلیط پیش از تکمیل ظرفیت شوند.

طرح جدید رسپینا برای فروش بایط هواپیما

چه کسانی می توانند از طرح جدید رسپینا برای فروش بایط هواپیما استفاده کنند؟

کلیه افراد جامعه مشمول استفاده از این طرح جدید رسپینا که برای بلیط هوایپما تخفیف در نظر گرفته است و همراه با تضمین قیمت ارائه می دهد نیز هستند. حتی اتباع غیر ایرانی هم می توانند بلیط هواپیما خود را همراه با گارانتی قیمت و تخفیف ویژه رزرو کنند، تنها تفاوت زمان وارد کردن شماره شناسایی است که باید به جای کد ملی، شماره پاسپورت خود را وارد کنند.

همچنین خانواده های دارای کودک یا نوزاد می توانند هنگام رزرو، بلیط هواپیما فرزند خود را تا 5٪‌ ارزران تر خرید کنند. البته مد نظر داشته باشند که این میزان تخفیف رسپینا به غیر از تخفیفی است که ایرلاین های مختلف برای نرخ کودک در نظر گرفته اند. لازم به ذکر است که شرکت های هواپیمایی تنها بر روی بلیط های سیستمی اقدام به تخفیف می کنند و کلیه بلیط های چارتر نرخ کودک ندارند.

نحوه خرید بلیط هواپیما رسپینا در طرح جدید تخفیف با تضمین قیمت

مسافران با مراجعه به وب سایت رسپینا می توانند برای خرید بلیط هواپیما در طرح جدید اقدام کنند. بعد از ورود به سایت و صفحه بلیط هواپیما باید مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنند سپس از میان لیست پروازهای پیشنهادی باید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنند. نا گفته نماند که برای برخواری از این طرح باید بلیط های سیستمی که دارای برچسب تضمین قیمت هستند نیز انتخاب شود. بعد از ثبت مشخصات مسافر به درگاه پرداخت اینترنتی وصل می شوند و در نهایت فایل بلیط هواپیما قابل مشاهده و دانلود است.

سایر خدمات رسپینا هم شامل طرح فروش ویژه با تخفیف و تضمین قیمت می شوند؟

مسافران که تجربه خرید از مجموعه سامان سیر رسپینا را داشته باشند می دانند که خدمات این شرکت تنها به فروش بلیط هواپیما ختم نمی شود و می توانند بلیط سایر وسایل نقلیه (قطار و اتوبوس) ، هتل و تور را نیز رزرو کنند. اما طرح جدید فروش فوق العاده با تخفیف و تضمین قیمت تنها برای بلیط های هواپیما ارائه شده است و  در حال حاضر امکان اعمال آن بر روی سایر خدمات وجود ندارد. به خصوص سرویس قطار که تعیین قیمت گذاری آن توسط شرکت های ریلی معتبری همچون رجا و فدک صورت می گیرد و امکان تغییر  قیمت و تخفیف در آن وجود ندارد.

خدمات ویژه رسپينا جهت بهره مندی از طرح جدید فروش ویژه بلیط هواپیما

خدمات ویژه رسپينا جهت بهره مندی از طرح جدید فروش ویژه بلیط هواپیما

رسپینا به منظور برخورداری راحت و سریع تر مسافران از تخفیف 2 الی 5 درصدی بلیط هواپیما 2 سرویس کاربردی ارائه کرده است که در ادامه به توضیحاتی در رابطه با هر یک پرداخته ایم.

سرویس خبرم که با استفاده از آن مسافران می توانند بعد از انتخاب مسیر،‌ میزان کاهش قیمت مورد نظر را وارد کند و به محض کاهش قیمت بلیط از طریق پیامک نیز مطلع شود.
اما با استفاده از سرویس چند بخرم می توانند علاوه بر انتخاب مسیر و میزان کاهش قیمت در بازه زمانی مشخص، در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری خود، رزرو بلیط هواپیما را به رسپینا بسپارد تا به محض پیدا شدن بلیط دلخواه مسافر،‌ آن را خرید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *