اخباراخبار کسب و کارها

آشنایی با بهترین هتل های قشم در دوران کرونا

آشنایی با بهترین هتل های قشم در دوران کرونا

فضای بیرون هتل خلیج فارس قشم

یکی از بهترین جزیره‌های ایران، جزیره قشم است. همان‌طور که می‌دانید جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره در ایران بوده و هر ساله پذیرای توریست‌های ایرانی و خارجی است. در این جزیره اقامتگاه‌های زیبایی ساخته شده که برخی از آن‌ها با آب‌های آرام خلیج‌فارس فاصله اندکی دارند. هتل های قشم انتخاب مناسبی برای گذراندن ماه عسل و اوقات فراغت در کنار خانواده است. همچنین این هتل ‌ها مناسب وقت‌گذارانی با دوستان صمیمی شماست.

اگر در گوشه‌ای از ذهنتان رزرو هتل های قشم را می‌پرورانید، ادامه این متن جذاب را که می‌خواهد به هتل‌ های لوکس قشم اشاره کند از دست ندهید.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم

هتل نوساز و مدرن آتامان در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. فاصله بسیار نزدیک هتل آتامان قشم به مراکز خرید، یکی از دلایل محبوب بودن این اقامتگاه است. هتل آتامان قشم در مجموع ۵۸ اتاق و سوئیت دارد که به ظرفیت ۱۷۰ نفر است. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق ۴ تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه چهار تخته، دو تخته تویین، دو تخته دبل و سوئیت وی‌آی‌پی سه نفره است. هتل آتامان امکانات کم‌نظیری در واحدهای اقامتی خود دارد که نمونه آن‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، صندوق امانات، سشوار، یخچال و… است.

البته که امکانات عمومی هتل آتامان قشم هم نام‌بردنی است. از جمله این امکانات مبلمان در لابی، اینترنت در لابی، تلویزیون، روم سرویس، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، تاکسی سرویس، آسانسور، خدمات اینترنتی، پارکینگ و خشکشویی است.

اکثر اتاق‌های هتل آتامان چشم‌انداز زیبایی رو به ساحل دارند که صدای دل‌انگیز امواجش خاطرات خوبی را برای شما و هم‌سفرانتان می‌سازد. برای صرف صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح می‌توانید به سالن صبحانه مراجعه کنید و عصرانه خود را در کافی‌شاپ ۲۴ ساعته هتل که انواع دسر و قهوه را ارائه می‌دهد، نوش جان کنید.

با موقعیت فوق‌العاده‌ای که هتل آتامان قشم دارد می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی مهم جزیره قشم و مراکز خرید سر بزنید. برای مثال با دو دقیقه پیاده‌روی به سیتی سنتر ۲ می‌رسید و مراکز خرید دیگری مانند سیتی سنتر ۱ هم با هتل آتامان فاصله زیادی ندارد. لازم به ذکر است که هتل آتامان با فرودگاه جزیره قشم ۴۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های دیدنی مشرف به این هتل پارک زیتون است که در چند قدمی هتل آتامان قشم قرار گرفته است. رستوران‌های معروف قشم در بلوار ولیعصر و خیابان گلستان به هتل آتامان مشرف هستند. ناگفته نماند یکی از معروف‌ترین بازارهای قدیم قشم به نام بازار درگهان، تنها ۲۹ دقیقه با ماشین از هتل آتامان فاصله دارد.

رستوران‌های شیک و مدرن هتل آتامان برای صرف صبحانه، ناهار و شام مناسب هستند و انواع خوراکی خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا به میهمانان ارائه می‌دهند. اگر دلتان یک تفریح جانانه می‌خواهد حتماً به سونا و جکوزی هتل آتامان سر بزنید. باید اشاره داشته باشیم که هتل آتامان جزو هتل هایی است که پروتکل‌های بهداشتی را در دوران کرونا رعایت می‌کند و اکثر مسافرانی که به این هتل مراجعه داشتند از وضعیت بهداشت هتل راضی بودند.

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم

 

یکی دیگر از هتل های لوکس قشم، هتل آرتا است که در سال ۱۳۹۶ بنا گردید. معماری فوق‌العاده هتل آرتا قشم تلفیقی از معماری سنتی عربی و معماری کلاسیک است. طراحی حیرت‌انگیز این هتل در قسمت لابی و نمای ساختمان بسیار فریبنده و دلرباست. هتل ۴ ستاره آرتا قشم دارای ۴۸ واحد اقامتی بوده که هر کدام از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها چیدمان منظم و آراسته دارند. این واحدهای اقامتی در هفت طبقه ساخته شده‌اند که دوست‌داشتنی‌ترین آن‌ها اتاق خانوادگی، اتاق ماه عسل و اتاق وی آی پی است.

اکثر اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به سواحل خلیج‌فارس دارند. در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آرتا قشم، امکاناتی نظیر: یخچال، تلویزیون، اسپیلت، درب و پنجره‌های ضد انتقال صدا و اینترنت پرسرعت مهیاست تا مسافران و میهمانان هتل، در رفاه کامل باشند.

امکانات عمومی هتل آرتا قشم استقبال از میهمان، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات خشکشویی و اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده است. حتی اگر با خودروی شخصی خود به جزیره قشم می‌روید؛ اصلاً نگران جای پاک نباشید؛ چون هتل آرتا ۲ پارکینگ در فضای باز و مسقف دارد که میهمانان به صورت رایگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر سوال یا مشکلی داشته باشید، می‌توانید از پرسنل خونگرم و دوست‌داشتنی هتل آرتا بپرسید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. بی‌دلیل نیست که هتل آرتا یکی از بهترین هتل های قشم شناخته می‌شود؛ زیرا این هتل به جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی قشم مشرف است. این جاذبه‌ها نظیر قلعه پرتغالی‌های قشم، ژئوپارک قشم، غار خربس قشم، دره ستارگان، جنگل‌های حرا، جزایر ناز قشم و پارک زیتون است. از قلم نیفتد که هتل آرتا در دوران کرونا به فکر سلامتی مسافران خود بوده و به خوبی پروتکل ‌های بهداشتی را رعایت می‌کند.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم در فضایی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. هتل نوساز ارم در سال ۱۳۹۵ در پنج طبقه شکل گرفت. اگر هزینه‌های مربوط به قیمت هتل در قشم، برایتان سنگین تمام می‌شود بهتر است هتل ارم را رزرو نمایید. این هتل با چشم‌اندازی زیبا از خلیج فارس، اقامتی دلپذیر را برای مهمانانش فراهم می‌آورد. ناگفته نماند که اقامت در اتاق‌های شیک و مدرن هتل ارم، خاطرات به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل ارم برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چند روزی را از هیاهوی زندگی روزمره دور باشند و به آغوش طبیعت بروند. بی‌جهت نیست که هتل ارم بسیار محبوب است. این هتل در چند کیلومتری مراکز خرید قشم قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید جزیره قشم امکان خرید ارزان را برای مسافران فراهم آورده و با بازارهای محلی پاسخگوی هرگونه سلیقه‌ای است.

امکاناتی که هتل ارم برای مسافران مهیا نموده، اعم از فضای سبز بسیار زیبا، سالن بدن‌سازی مجهز، دستگاه‌های خودپرداز، رستوران مجلل، کافی‌شاپ زیبا، تاکسی سرویس، اینترنت بی‌سیم، فروشگاه صنایع دستی و کانتر گردشگری است.

با رزرو هتل ارم قشم به این مکان‌های دیدنی دسترسی خواهید داشت: پارک زیتون، مجتمع تجاری سیتی سنتر، روستای لافت، جنگل دریایی حرا، قلعه پرتغالی‌ها و فرودگاه بین‌المللی قشم.

اگر به پروتکل‌ های بهداشتی اهمیت می‌دهید، هتل ارم قشم هم گزینه مناسبی برای اقامتی کم‌خطر در دوران کروناست.

آشنایی با بهترین هتل های قشم در دوران کرونا

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل های قشم است. این هتل در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید و دارای ۱۲۳ واحد اقامتی است. تقریباً بیشتر واحدهای اقامتی این هتل رو به ساحل هستند و اقامتی با چشم‌اندازی روبه‌دریای جنوب را به میهمانان هدیه می‌کنند.

واحدهای اقامتی هتل خلیج فارس قشم شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دوتخته دبل رو به دریا، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته تویین، سوئیت دو خوابه چهار نفره و سوئیت سه خوابه ۶ نفره است.

رستوران‌ ساحلی هتل خلیج فارس قشم در کنار ارائه غذاهای خوش‌طعم، مکانی بی‌بدیل را برای میهمانان هتل را فراهم آورده است. البته هتل خلیج فارس قشم دارای یک کافی‌شاپ بسیار زیبا با منظره‌ای از آب‌های نیلگون خلیج فارس نیز هست.

مسلماً شما نمی‌خواهید تمام زمان خود را در هتل بگذرانید و دوست دارید مکان‌های دیدنی قشم را ببینید. پس بهتر است در هنگام رزرو هتل در قشم هتل خلیج فارس را انتخاب کنید. یکی از مزیت‌های این هتل فاصله اندکی است که تا پارک زیتون، مجتمع تجاری سیتی سنتر، دره ستارگان، غار خربس و قلعه پرتغالی‌ها دارد.

جمع‌بندی

خرید از بازارهای ارزان این منطقه و تفریح و گردش در اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری جزیره قشم، ملزم ایجاد حس اطمینان برای مسافران است. به همین دلیل هم در این مطلب به هتل هایی اشاره کردیم که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.

البته ناگفته نماند که این‌ها تنها بخشی از هتل‌هایی بودند که در نظرات میهمانان ایران هتل آنلاین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هتل راضی بودند. در واقع اکثر هتل های قشم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. برای اطلاع از قیمت هتل های قشم وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید.

 

 

یک دیدگاه

  1. هتل آتامان قشم موقعیت مکانی خوبی داره اما در چند روزی که در این هتل اقامت داشتم چندان به تمیزی اهمیت داده نمیشد و فک میکنم موقع ورود ما حتی ملحفه ها تعویض نشده بود. برخورد پرسونل هتل خوب و راضی کننده بود. متاسفانه باید بگم عایق صدای اتاق ها خیلی خوب نیست و میشه صدای اتاق کناری رو به راحتی شنید که این موضوع گاهی باعث سلب آرامش میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *