فوتبال جهان

یک زن مانع حضور مسی در عربستان

جدایی لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری قطعی شده و انتقال به عربستان جدی‌ترین گزینه پیش روی این ستاره است. با این حال اکیپ در گزارشی مدعی شد که این انتقال شاید متوقف شود چرا که آنتونلا روکوزو، همسر مسی، نسبت به زندگی در عربستان مردد است و ترجیح می‌دهد همراه با سه پسرش در اروپا بماند.

الهلال عربستان امیدوار است تا لیونل مسی را به همراه دو هم‌تیمی سابقش به نام‌های سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به خدمت گرفته و تیمی رویایی را برای فصل آینده آماده کند. رامون دیاز، سرمربی الهلال در پاسخ به سوالی درباره احتمال جذب ستاره آرژانتینی خیلی کوتاه گفت: “باید ببینیم چه می‌شود!”

لیونل مسی اخیرا سفری به عربستان داشت که موجب محرومیت دو هفته‌ای این مهاجم آرژانتینی از همراهی تیم باشگاهی‌اش پاری‌سن‌ژرمن شد. قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ روز دوشنبه با عذرخواهی از باشگاه و هم‌تیمی‌هایش مورد بخشش قرار گرفته و به تمرینات PSG برگشت.

لئو به دلیل محرومیت از سوی باشگاه در بازی قبل مقابل تروا حضور نداشت. بازگشت او به تمرینات نشان می‌دهد که خشم پاریسی‌ها فروکش کرده و احتمال حضور این بازیکن در بازی‌های آینده زیاد است. البته هنوز مشخص نیست که مسی در بازی بعدی مقابل آژاکسیو که روز دوشنبه برگزار می‌شود حضور خواهد داشت یا خیر.

پیشنهاد مالی عربستانی‌ها برای جذب لیونل مسی قطعا به قدری است که قابل مقایسه با مبالغ پیشنهادی توسط تیم‌های اروپایی نباشد اما با توجه به اینکه خانواده این ستاره هنوز برای زندگی در خاورمیانه قانع نشده‌اند نمی‌توان با اطمینان در مورد چنین انتقالی صحبت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *