اسپورتیجخودرو

کیا اسپورتیج 2018

کیا اسپورتیج 2018

کیا اسپورتیج 2018 گزینه خوبی در کلاس SUV کامپکت است. که فضای زیادی را برای مسافران در هر دو ردیف ایجاد میکند و یکی از زیباترین فضاهای داخلی در بین خودرو های SUV کامپکت را دارا می باشد و همچنین دارای فناوری های جدید مانند Android Auto و Apple CarPlay است.

نمای خارجی کیا اسپورتیج 2018

کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج

 

 

کیا اسپورتیج 2018

 

کیا اسپورتیج 2018

 

 

کیا اسپورتیج 2018

 

نماهای داخلی

 

کیا اسپورتیج 2018

 

کیا اسپورتیج 2018

 

کیا اسپورتیج 2018

 

کیا اسپورتیج 2018

 

 

ایمنی اسپورتیج

Kia Sportage کل امتیازات تست تصادف را از اداره ایمنی ترافیک بزرگراه(NHTS) کسب کرده است. اداره ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTS) کیا اسپورتیج را یکی ازخودرو ها با بهترین ایمنی در سال 2018 نامید.

تکنولوژی های ایمنی اسپورتیج

Sportage استاندارد دارای یک دوربین عقب است. اما ویژگی های ایمنی دیگری نیز وجود دارد که شامل نظارت بر نقطه ی کور ، هشدار ترافیکی عبور عقب،سنسورهای پارکینگ جلو و عقب، هشدار خروج از خط،سیستم کمک به تغییر خطوط و خودکار ترمز جلو قبل از برخورد است که در صورت تقاضای خریدار عملی میشود.

شتاب و قدرت

اسپورتیج استاندارد با موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر است که 181 اسب بخار را تولید می کند. و دارای یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته است. این موتور دارای قدرت کافی برای رانندگی در اطراف شهر است، اما ویژگی های لازم برای رانندگی با اعتماد به نفس در بزرگراه را ندارد.

ولی موتور توربوشارژر 2.0 لیتری چهار سیلندر در برخی از مدل های اسپورتیج وجود دارد که 240 اسب بخار تولید می کند.

فناوری ها و سیستم کنترلی

کیا اسپورتیج 2018 شامل یک سیستم سرگرمی 5 اینچی لمسی ، شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای، بلوتوث و یک پورت USB می باشد. ویژگی های موجود شامل Sunroof پانوراما، سیستم اطلاعاتی UVO Kia، صفحه نمایش لمسی 7- و 8 اینچ، Android Auto، Apple CarPlay، پورت USB سارژ سریع ، سیستم کنترل صوتی Harman Kardon است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *