فوتبال ایران

ماجرای دلخوری ساپینتو؛ فتح‌الله‌زاده اتاق سرمربی را مصادره کرد!

ماجرای دلخوری ساپینتو؛ فتح‌الله‌زاده اتاق سرمربی را مصادره کرد!

دلخوری هفته گذشته ریکاردو ساپینتو که در نشست مطبوعاتی انعکاس داشت، بر سر یک اتفاق عجیب بروز کرده است. سرمربی پرتغالی استقلال بعد از انتقال تمرینات باشگاه استقلال به محل کمپ ناصر حجازی، با مسائل جدیدی مواجه شده است.

جدای از اینکه او باید از محل اقامتش در هتل اسپیناس در سعادت آباد، به محله ارم برود و این وقت بیشتری از او می گیرد، به نسبت زمانی که استقلال در مجموعه انقلاب به تمرین می پرداخت، یک اتفاق در هفته گذشته بین او و مدیرعامل باشگاه رخ داده که باعث دلخوری شدید او شده است.

داستان از این قرار است که بنا بر طرح و پلن قبلی، قرار بود یکی از اتاق های طبقه اول محل ساختمانی که در کمپ حجازی ساخته شده، در اختیار ساپینتو باشد و این اتاق از قبل جانمایی شده بود. با این حال، با حضور فتح‌الله‌زاده در کمپ ناصر حجازی، او این اتاق را برای خودش برمی دارد و در حال حاضر، در آن را قفل کرده است!

اتفاقی که باعث ناراحتی شدید ساپینتو شده چرا که او در دوره مدیریت قبلی، براساس نیازهای کادرفنی، این اتاق را برای حضور خود در کمپ حجازی رزرو کرده بود و قرار بود او و کادر فنی در این اتاق حضور چند ساعته ای در محل باشگاه داشته باشند تا برنامه های روزانه خود را پیش ببرند.

در عین حال، بعضی موضوعات مثل سرامیک شدن رختکن بازیکنان و یکی دو نکته جدید مربوط به کمپ باعث شد تا او در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با مس رفسنجان، از مدیررسانه ای باشگاه، محمدحسین زرندی، از اینکه اوضاع کمپ را مناسب توصیف کرده بود، گلایه کند.

ساپینتو که با انتخاب مصطفی آجورلو به ایران آمده، بعد از جدایی مدیرعامل آبی ها هنوز رابطه آنچنان گرمی با فتح‌الله‌زاده ندارد و بروز این اتفاق هم به ایجاد یک دیوار بی اعتمادی بین طرفین کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *