فوتبال ایران

افشاگری جنجالی آجورلو در خصوص برکناری غیرمنتظره از استقلال

افشاگری جنجالی آجورلو در خصوص برکناری غیرمنتظره از استقلال

مصطفی آجورلو در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص برکناری‌اش از استقلال اظهار کرد: «استقلال بعد از ۹ سال قهرمان شد اما خیلی‌ها مایل نبودند و یکی از دلایلش عدم حضور آقای سجادی در جشن قهرمانی استقلال بود. بنظر من تفکر بودی که نمی‌خواست تیم فکری آجورلو قهرمان نشود نه تیم استقلال.»

مدیرعامل سابق استقلال گفت: «برکناری من کودتا بود چرا که من هم رئیس هیئت مدیره بودم و هم مدیرعامل استقلال و این من بودم که باید آن چند نفر را به جلسه هیئت مدیره دعوت می‌کردم. »

آجورلو در خصوص تشکیل هیئت مدیره برای کناری‌اش افزود: «انتظار من از آقای سجادی، وزیر ورزش صادق بودن است. چطور گفتند که جلسه هیئت مدیره شکل گرفته و این تصمیم گرفته شده. اصلا چنین چیزی صحت ندارد.»

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: «طرح برکناری من شب قبل از بازی و حتی می‌توان گفت که از قبل‌تر از آن برنامه ریزی شده بود.»

آجورلو ادامه داد: «فردی بهایی در آمریکا که در واقع پولی در رسانه‌ها و کشور هزینه می‌کند اعلام کرده بود که آجورلو قرار است عوض شود. چطور می‌شود مجموعه داخلی وزارت ورزش این خبر را قبل از بازی منتشر کند و روز بازی منتظر باخت استقلال بودند تا من را برکنار کنند اما تیم ما نباخت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *