پلی لیست آهنگ های خارجی

پلی لیست بهترین آهنگ های مارون فایو

Maroon 5 playlist

پلی لیست بهترین آهنگ های مارون فایو

پلی لیست بهترین آهنگ های مارون فایو

بیوگرافی مارون فایو

مارون ۵ (Maroon 5) گروه راک – فانک راک و پاپ راک آمریکایی از لس انجلس، کالیفرنیا هستند.این گروه ابتدا در سال 1994 با نام گل‌های کارا شروع به فعالیت کرد و از خواننده آدام لوین، نوازندهٔ گیتار جسی کارمایکل، گیتارباس مایکل الن مدن و درام رایان دوسیک تشکیل شده بود. این گروه ۱۹۹۴ در یک گاراژ منزل لوین شکل گرفت. اولین آلبوم آن‌ها در سال 1994 با نام We Like Digging منتشر شد. با آمدن گیتاریست جدید جیمز ولنتاین، گروه آن‌ها از سال ۲۰۰۱ به مارون ۵ تغییر نام داد و به کلی متحول شد. یک سال پس از آن، اولین آلبوم آن‌ها به نام آهنگ‌هایی دربارهٔ جین، که چهار تک آهنگ: سخت‌تر برای تنفس(Harder to Breathe)، این عشق(This Love)، او را کسی دوست خواهد داشت(She Will Be Loved) و یکشنبه صبح(Sunday Morning) در آن قرار داشت انتشار یافت. این آلبوم در بسیاری از جدول‌های رده‌بندی موفق عمل کرد و در بیشتر کشورها طلایی، پلاتین و پلاتین ۳تایی شد. 

برای فروش بیشتر آلبوم آهنگ‌هایی دربارهٔ جین، مارون ۵ بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ به گذاشتن تورهایی کرد که نتیجهٔ آن در ۲ آلبوم زنده منتشر شد. آن‌ها جایزهٔ گرمی را برای بهترین هنرمند جدید را در سال ۲۰۰۵ برنده شدند. دوسیک در سپتامبر ۲۰۰۶ این گروه را ترک کرد، دلیل این کار فشار بیش از حد بدنی در حین تورهای مداوم آن‌ها اعلام شد. مت فلین جای او را پر کرد. آلبوم استودیویی دوم آن‌ها هرگز قبل از دیر زود نمی‌شود با سه تک‌آهنگ مرا به تعجب واداشت(Makes Me Wonder)، بدون تو به خانه نمی‌روم(Won’t Go Home Without You)، زنگ بیدارباش(Wake Up Call) در سال ۲۰۰۷ در اختیار عموم قرار گرفت. این گروه موسیقی بین ژوئن تا نوامبر ۲۰۰۷ در تور شرکت کرد. در این زمان آلبوم کامل کنندهٔ آنها گنجینهٔ بی-ساید نیز منتشر شد.

پلی لیست بهترین آهنگ های مارون فایو

دو آلبوم زنده دیگر به همراه یک آلبوم ریمیکس در سال ۲۰۰۸ در بازار قرار گرفت. ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰، سومین آلبوم استودیویی آن‌ها با نام سراسر دست (Hands All Over) در ایالات متحده برای فروش عرضه شد. از اولین آلبوم آن‌ها در سال ۲۰۰۲ تاکنون این گروه موفق شده در آمریکا حدود ۱۰ میلیون و به صورت بین‌المللی ۱۵ میلیون آلبوم به فروش برساند.

موزیک ویدیوی شکر (sugar) در یوتیوب بازدیدی معادل 3.200.000.000(سه میلیارد و دویست میلیون) دارد.
خالید پلی لیست بهترین آهنگ ها دانلود آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *