اخبار کسب و کارها

با یادگیری سئو چه کار میتوانیم انجام دهیم؟

به گزارش آژانس و آکادمی دی ام روم، سئو یکی از 10 شغل جذاب در سال 2022 بوده و این جذابیت احتمالاً در سال‌های آینده بیشتر و بیشتر هم خواهد شد. دیجیتال مارکتینگ و ورود به دنیای تبلیغات و بازاریابی هر روز بیش از قبل برای کسب و کارها اهمیت پیدا می‌کند، بنابراین با یادگیری سئو و گذراندن یک دوره سئو جامع و پروژه محور، می‌توانید به ‌راحتی وارد این حرفه شوید و از آن به بهترین نحو کسب درآمد کنید!با یادگیری سئو چه کار میتوانیم انجام دهیم؟

اگر از علاقه مندان به سئو و ورود به این حرفه چالش ‌برانگیز و در عین حال جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه یادگیری سئو و روش‌های کسب درآمد از سئو با شما صحبت کنیم.

دی ام روم

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی روش‌های کسب درآمد از سئو و کارهایی که میتوانیم با یادگیری سئو انجام دهید برویم، می‌خواهیم با نحوه یادگیری سئو آشنا شویم. به طور کلی 2 روش برای آموزش سئو وجود دارد که در ادامه درباره آنها توضیح می‌دهیم:

✔ آموزش پیشرفته سئو

اگر می‌خواهید به ‌صورت حرفه‌ای سئو را بیاموزید و از این طریق وارد بازار کار شوید، باید از دوره آموزش پیشرفته سئو استفاده ‌کنید. در این دوره جامع هر آنچه باید برای انجام خدمات سئو برای کسب و کارها انجام دهید، آنالیز سئوی سایت‌ها، تدوین استراتژی سئو و… به شما آموزش داده‌ می‌شود.

یکی از این دوره‌ها، دوره جامع سئو دی‌ام روم است که در 100 ساعت و به صورت پروژه محور و و عملی روی پروژه‌های واقعی آموزش داده می‌شود.

دوره سئو

آموزش سئو

✔ آموزش سئو رایگان

ساده‌ترین روش آموزش سئو، یادگیری سئو مقدماتی از طریق مقالات و ویدئوهای رایگان آموزش سئو است. آموزش سئو از این طریق ممکن است کمی زمان‌بر باشد، چون در حال یادگیری با آزمون و خطا هستید. در خیلی موارد ممکن است نیاز به منابع مختلف و گاهی اوقات زبان‌ اصلی داشته ‌باشید.

اگر تمایل دارید که ابتدا سئو سایت را ابتدا به صورت جامع فرا بگیرید و سپس اقدام به یادگیری حرفه‌ای سئو نمایید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش سئو رایگان دی ام روم را از دست ندهید.

آموزش سئو

6 روش برای کسب درآمد از سئو

با هر کدام از روش‌هایی که در بخش قبلی توضیح دادیم، می‌توانید سئو را بیاموزید. زمانی که به سطح قابل قبولی از حرفه‌ای بودن رسیدید، می‌توانید از طریق مسیرهای زیر از سئو به درآمد برسید:

1.      انجام خدمات سئو سایت برای کسب و کارها

رایج‌ترین و البته پرطرفدارترین شاخه‌های خدمات سئو، انجام سئوی سایت مشتریان است. می‌توانید با سئوی یک سایت شروع کنید و به ‌مرور زمان با بالا بردن سطح توانایی‌های خود و تیم سازی، چندین پروژه را به‌ صورت همزمان مدیریت کنید.

با درآمد حاصل از انجام یک یا دو پروژه سئو به ‌راحتی می‌توانید به یک درآمد ثابت و قابل قبول برسید، ولی اگر رویای درآمدهای میلیاردی را دارید، بهترین راه رسیدن به مرحله تیم سازی و مدیریت پروژه سئو است.

این کار نیاز به تجربه کافی و حداقل چندین سال انجام پروژه‌های مختلف دراد. باید برای شرکت‌های مختلف کار کنید، پروژه‌های مختلف را در شرایط بحرانی و چالش‌ها با موفقیت مدیریت کنید و از همه مهمتر در اغلب آنها موفق باشید و نتایج خوبی کسب کرده باشید تا حداقل خیالتان از توانمند بودن خودتان برای شروع مدیریت چندین پروژه سئو راحت باشد.

2.      تدوین استراتژی سئو برای سایت‌ها

دومین راه برای استفاده از آموزه‌های سئویی و کسب درآمد، تدوین استراتژی سئو برای کسب و کارهای مختلف است.

این کار به تجربه کافی نیاز دارد. باید کسب و کارهای مختلف، بازار آنها، استراتژی‌های تبلیغات و بازاریابی و تکنیک‌های رشد در گوگل را به ‌خوبی بشناسید و استراتژی سئوی هر سایت را متناسب با نیاز آن سایت تدوین کنید.

3.      آنالیز سئوی سایت‌ها

گاهی اوقات سئوکارهای سایت‌های مشتریان آن‌قدر تخصص ندارند که بتوانند وضعیت سایت خود را از نظر نقاط ضعف و قوت آنالیز کنند یا می‌خواهند از دیدگاه یک متخصص وضعیت سایت خود را بدانند.

در مورد پروژه‌های این چنینی نیز می‌توانید سفارش قبول کرده و درآمد کسب کنید.

البته آنالیز سئو نیاز به تسلط بر ابزارهای مختلف رایگان و پولی سئو دارد و مهمتر از آن، توانایی تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از این ابزارها. اگر تجربه و دقت کافی برای آنالیز را دارید، این روش را حتماً امتحان کنید.

همچنین پیشنهاد می‌شود در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات آنالیز سئو سایت دی ام روم دارید، می‌توانید به صفحه https://dmroom.co/website-seo-analysis/ مراجعه نمایید.

خدمات سئو

4.      ارائه مشاوره سئو به کسب و کارها

با یادگیری سئو و تبدیل شدن به یک متخصص حرفه‌ای می‌توانیم به کسب و کارها در زمینه سئوی سایت خدمات مشاوره ارائه دهید. مشاوره معمولاً بخش‌های آنالیز سئو و تدوین استراتژی سئو را هم شامل می‌شود و در واقع یک پکیج مشاوره سئو کامل است.

برای مشاوره دادن باید قبلاً روی چندین سایت کار کرده باشید و با چالش‌های سئو و نحوه برطرف کردن آنها در سایت آشنایی کامل داشته‌ باشید.

5.      سئوی سایت کسب و کار خودتان

مزیت دیگری که با یادگیری سئو برای شما فراهم می‌شود، انجام سئوی سایت خودمان است. گاهی اوقات تمایل داریم سئوی سایت خود را مطابق سلیقه و صلاحدید خودمان انجام دهیم یا در حال حاضر بودجه کافی برای استخدام یک کارشناس سئو را نداریم.

با یادگیری سئو می‌توانیم سئوی سایت کسب و کارمان را خودمان انجام دهیم و علاوه بر پیشبرد امور آن طبق صلاحدید خودمان، در هزینه‌های اجرایی آن نیز صرفه جویی کنیم.

با یادگیری سئو چه کار میتوانیم انجام دهیم؟

6.      آموزش سئو

شاید آسان‌ترین روشی که بتوانید از طریق آن به درآمد برسید، آموزش سئو باشد. آموزش سئو به معنی تربیت نیروی متخصص و تقسیم تجارب و آموخته‌های خود با نیروهای تازه‌کار است.

می توانید یک پکیج آموزشی باکیفیت تهیه کنید و با انجام تبلیغات اصولی، آن را به علاقه مندان به یادگیری سئو بفروشید.

دوره سئو ، با یادگیری سئو چه کار میتوانیم انجام دهیم؟

کدام دوره سئو برای آموزش بهتر است؟

دوره‌های مختلفی برای یادگیری سئو وجود دارد، ولی بهترین دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو SEO که ما می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم، دوره جامع آموزش سئو دی‌ام روم است. در این جامع و کامل 100 ساعته، صفر تا صد سئو مقدماتی و پیشرفته تحت نظر اساتید سئوی ایران به شما آموزش داده‌ می‌شود.

این دوره کاملاً پروژه محور و تضمین شده است و آموزش شما طی جریان پروژه‌های واقعی انجام‌ می‌شود.

در جریان این دوره نحوه تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی داخلی و خارجی، آنالیز رقبا و آنالیز سئوی سایت، استفاده از ابزراهای کمکی سئو به‌ صورت حرفه‌ای به شما آموزش داده‌ می‌شود و شما آماده ورود به بازار کار می‌شوید.

منبع خبر: دی ام روم dmroom.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *