فوتبال ایران

حرف‌های داغ «بهتاش‌ فریبا» درباره مدیران استقلال و جهنمی که پیش‌رو دارند!

غیبت بهتاش فریبا در جلسه اخیر کمیته فنی استقلال بازتاب هایی را داشت؛ به شکلی که برخی مدعی شدند وی عضو کمیته فنی بوده اما خواسته است تا چراغ خاموش در آنجا فعالیت کند. فریبا اما در گفتگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» این موضوع تکذیب کرد و گفت: حدود 25 روز در ایران نبودم و وقتی هم از طریق آقای مظلومی متوجه شدم برایم حکم زده اند اعلام کردم که تمایلی به حضور در این کمیته ندارم زیرا ما در گذشته هم عضو کمیته فنی بودیم و حتی در مقاطعی آقای شفر سرمربی وقت تیم در جلسات ما حاضر می شد و آن کمیته هم سرانجامی نداشت. کمیته فنی به درد فوتبال ایران نمی خورد. همین کمیته فنی جدید تا جایی که من شنیده ام تنها یک جلسه داشته آنهم در این روزهای حساس که نه وضعیت سرمربی مشخص است و نه بازیکنان. آنها حداقل باید چندین جلسه را تا امروز برگزار می کردند.

وی درادامه افزود: بنده مدیران استقلال و آقای کریمی را نمی شناسم و شناخت اندکی هم ندارم. اگر قرار باشد عضو کمیته ای باشم باید از جو کنونی باشگاه مطلع باشم. با این حال در کمیته فنی عضویت ندارم و اگر کمکی از دستم ساخته باشد ترجیح می دهم از راه دور باشد.

فریبا گفت: از نظر من حالا که امکان آوردن مربی خارجی با این وضعیت دلاری وجود ندارد می توان یک گزینه ایرانی را انتخاب کرد. در بین ایرانی ها از نظر بنده باید فردی انتخاب شود که قدرت جمع کردن حاشیه های استقلال را داشته باشد.

وی در پایان به اطلاعات آنلاین گفت: سالی سخت و عجیب در انتظار استقلال است. سرمربی جدید هم کارش سخت خواهد بود. تا جایی که بنده شنیده ام باشگاه از نظر مالی هم شرایط خوبی ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *